Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Monterey I Terenowy

reven, 16 lat temu
Silnik 3.1 TD 114KM 84kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 210 tys. km
Opel Monterey I Terenowy 3.1 TD 114KM 84kW 1991-1998 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Lubię ten wóz. Mówiłem sobie Opla nigdy, Pajero mnie bardziej zawodziło. Jednak to nie Opel a Isuzu. Jak na swój wiek rewelacja. Wytrzymały na rdzę. Fajny autobus
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 4 cyl. chodzi nieźle. Osiągi na poziomie konkurentów, jak na tę masę i mała moc to jest niezły. W terenie lub przy dużej przyczepie nie narzekam na brak mocy. Duża pojemność robi swoje.
4,0
Skrzynia biegów
Nie należy do precyzyjnych, ale biegi wchodzą bez zarzutu. Jedyne co przeszkadza to klekotanie w skrzyni biegów po wciśnięciu sprzęgła zanika. Zapewne to któreś z łozysk w skrz.biegów
4,0
Układ jezdny
Terenowa limuzyna, na tle konkurencji z japoni, jazda po szosie wypada lepiej nie przechyla się i nie sprawia wrażenia że przewróci się. Za to niestety gorzej w terenie, ale więcej użytkuje go po drogach utwardzonych. Jest OK
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki doskonała, z tyłu widoczność ogranicza tylne koło, ale za to pięknie widać wszystko w lusterkach.
4,0
Ergonomia
Trochę dużo przycisków śmiesznie porozmieszczanych. Ale można się przyzwyczaić, ogólnie wszystko jest pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój akurat coś słabo się nagrzewa, ale znajomego daje sobie radę dużo lepiej. Jeszcze tego nie obadałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję 7 mio osobową, składany tylny rząd siedzeń, wsiadanie dość wygodne po rozłożeniu oparć. Po za tym to autobus
3,0
Wyciszenie
Jest dość głośny. Słabo wytłumiona komora silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobnie jak konkurencja. W moim przypadku od 10 l na trasie do ok.14-15 cykl mieszany z napędem i przy ostrzejszej jeździe
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Duperelki, tylko dlatego że ma już swoje latka. Jedyne co wymieniłem to sprzęgięłka piast na manualne, w nich jest pewność że albo są włączone albo wyłączone. Automaty nie chciały się rozłączać, trzeba było cofać a czasem brakowało na to miejsca.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej tylko piasty. Po za tym jest niezawodny, a nieoszczędzam go.Blisko 30000 i nic
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Monterey I Terenowy