Inne
: O dziwo wbrew moim obawą auto jest bardzo sprawne w terenie,szkoda że przestali je produkować w 2002r(isuzu troper)
5,0
Całokształt
Moim zdaniem jest to bardzo dobra konstrukcja a z silnikami benzynowymi(ropniaki niektóre były awaryjne) można by rzec że na tamte czasy doskonała.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi pięknie do tej pory tylko wymiana części eksploatacyjnych olej co 12000km na gazie od 180000km.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Jak na terenówkę moim skromnym zdaniem b.dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu b.dobrze do tyłu koło zasłania ale jak wyczuje się gabaryty auta jest ok.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję 3d i nie narzekam.
5,0
Wyciszenie
Na autostradzie słychać tylko szum wiatru i opon (terenowe Wrangler MTR)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze auto miałem najdłużej 1 rok jak zaczynało wymagać dużo uwagi szło na sprzedaż a to mam 5-ty rok i jeszcze nim pojeżdżę.A muszę zaznaczyć że jeżdżę również po terenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Płacimy rozsądne pieniądze za dobre auto,a nie za markę czy legendę w którą trza pchać potem kupę kasy bo części do legendy kosztują!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedno co mnie wkurza to to że przepalają się żarówki postojowe z przodu.Ale to pierdoła w porównaniu do niektórych aut z takim przebiegiem.Poważnych usterek nie zanotowałem bo auto ma wszystkie wymiany części eksploatacyjnych na czas.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 24V 177KM 130kW
[l/100km]