Zawieszenie
: super trzyma się drogi, sztywne auto jeszcze niemieckie (październik 2016).
5,0
Całokształt
Przejechałem pierwsze 3 tysiaki, wszystko ok, jestem zadowolony z wyboru. Auto z wyprzedaży 2016 r.(rok modelowy 2017) kupione w 2017 w wersji Enjoy z pakietem Parkuj i jedź i fotelem AGR (ok. 7 tys. zł). Auto w cenie zakupu 94 tys. kupione za 80 tys.zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze się zbiera bez różnicy gaz - benzyna
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma szału ale ok.
5,0
Układ jezdny
Super trzyma się drogi, prześwit 20 cm to jest to
Komfort
5,0
Widoczność
Fotel AGR to ulga dla lędźwi i kręgosłupa
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima, odparowywanie szyb, nawiewy ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu brak 3 zagłówka - śmiech na sali
4,0
Wyciszenie
Ponad 140 km/h słychać motor ale cóż to tylko 1,4 turbo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty LPG załatwiają sprawę, minusem są coroczne przeglądy, oraz co 15 tys. przeglądy gazowe-wymiana filtrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto z wyprzedaży 2016 r.(rok modelowy 2017) kupione w 2017 w wersji Enjoy z pakietem Parkuj i jedź i fotelem AGR (ok. 7 tys. zł). Auto w cenie zakupu 94 tys. kupione za 80 tys.zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie ok, oby tak dalej
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, oby tak dalej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo Ecotec LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]