Bardzo dobry samochodzik pod warunkiem, że nie chcesz przewozić dużego bagażu - bagażnik jest po prostu przeciętny.
Na plus zasługują opcjonalne siedzenia AGR - są po prostu rewelacyjne oraz kamerka cofania.
Na minus zbytnia hałaśliwość powyżej 3 tysięcy obrotów/min oraz słabiutkie hamulce, przynajmniej w porównaniu do Forda Mondeo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobra elastyczność na wszystkich biegach oprócz 6-tki.
Hałaśliwy powyżej 3000 obr/min.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest...taka sobie. Na samym początku biegi strasznie haczyły, teraz się to już uspokoiło.
Na plus można dodać bardzo dobre zestopniowanie.
4,0
Układ jezdny
Nie ma ani specjalnych zalet ani wad. Wystarczające na moje potrzeby.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra, natomiast do tyłu bez kamerki cofania trzeba się ciutkę nagimnastykować.
4,0
Ergonomia
Nie mam żadnych "ale" do ergonomii. Zdecydowanie preferuję guziki zamiast popalcowanych tabletów. Jak dla mnie jest co najmniej dobrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jest tylko przeciętna. Szyby lubią parować nawet przy czyściutkim filtrze kabinowym.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie do 2500 obr/min jest dobre, natomiast powyżej 3 tysięcy hasło zaczyna hałasować.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fabryczna instalacja gazowa jest rewelacyjna, w ogóle nie czuć czy jadę na gazie czy na benzynie.
Zużycie gazu średnio 1,5-2 wyższe niż benzyny. Na autostradzie przy prędkości 140-160km/h spalanie spokojnie dochodzi do 13-14 litrów gazu, przy 180km/h i 18l pochłonie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Uważam,że auto jest ciutkę za drogie w porównaniu do konkurencji,ale jest bardzo dobrze spasowane.
Cóż - efekt suva/crossovera działa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie żadnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak i oby tak dalej.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]