2 gwiazdki dam za wypozażenie samochodu, które mimo wielu wad wciąż robie je atrakcyjnym. Kamerka cofania, czujniki parkowania z przodu, podgrzewane fotele i kierownica, wbudowana nawigacja, lampy xenon samo poziomujące się, strefowa klimatyzacja. I to by było na tyle. Auto bardzo awaryjne, głośne, nie wygodne i małe.
Wrażenia
1,0
Silnik
Liczne wycieki i awarie.
4,0
Skrzynia biegów
Tu raczej nie mam nic do zarzucenia. Troche głosna przy zmianie biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
fotele zbyt wąskie. mało miejsca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
brak.
1,0
Wyciszenie
dramat. przy jezdzie na autostradzie ma się wrażenie lecenia samolotem.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.5 roku temu kupilem Mokke 2013 1.4 turbo . Przebieg 100tys. Przejechalem nim 39k km. Od zakupu sypie się wszystko co może, prakrycznie co miesiąc coś nowego. Najpierw regeneracja przednim reflektorów bo się nie poziomowały -3tyś zł . Potem rozleciały się hamulce tylne -1tys zł. Popękały przednie sprężyny - 1tyś . Poszła cewka zapłonowa - wymiana ze swiecami 800 zł. Pękniete złącza węży chłodzenia od zbiornika przelewowego wraz ze zbironikiem- 500zł. Rozsypane turbo- 1800 zł. Pęknięty pas wielorowkowy - 300 zł. O wyciekach oleju z każdej możliwej szczeliy nie wspomnę - około 1tys zł za próby uszczelnienia. Podsumowując przez 1.5 roku włożyłem w niego około 10tyś w naprawach. Juz 4 razy musiałem rezygnować z zaplanowanych wyjazdów przez awarie. Raz utknąłem we Wrocławiu 2 dni gdyż auto się rozsypało - laweta + naprawa. Kolejny raz na awaryjnych 60km/h wracałem A1 z Torunia do Gdanska. Po każdej naprawie wmawiam sobie że wszystko co moglo sie zepsuć już sie zepsuło a teraz bede już jezdził zrobionym samochodem ale mokka zadziwia dalej
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tragedia
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie polecam
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
[l/100km]