Ocena kierowcy - Opel Meriva II Mikrovan Facelifting
Antonio,
8 lat temu
Silnik 1.4 LPG Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
2 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: Sporo miejsca w środku, choć z zewnątrz nie wygląda...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: na razie brak
Inne
: Pierdoły, ale jak auto za prawie 70 tys. może w 21 wieku nie mieć radia z gniazdem USB?!?!? Co za cymbał je projektował i z czego je zrobił, że zabrakło kasy na port usb...?
4,0
Całokształt
Auto wybrałem z premedytacją, ani za małe, ani za duże, a siedzi sie wysoko i wygodnie. Po pierwszych 2,5 tys. nie żałuje. LPG nie daje kopa, ale bez zarzutu działa i tanio się jedzie. Otwierane w drugą stronę drzwi, to bajer. Wygodne, gdy jeździsz sam i chcesz łatwo wrzucać rzeczy do tylu, ale z pasażerem z tyłu już jest kłopot przy jednoczesnym wysiadaniu, choć drzwi otwierają się na szerokość stodoły... Ergonomia wnętrza w porządku, ale radio bez usb jest żenadą. Pewnie producentom aut walą straszną marżę, a porty usb... Na dziś tyle. pojeżdżę więcej, to i napiszę więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Meriva 2016 r., przebieg aktualny 2,5 tys. Spalanie w mieście 10,5 LPG, na trasie poza miastem przy normalnej jeździe, bez szaleństw 7,5, a na autostradzie przy prędkości 130-140 km/h spalanie 10,5. Sądzę, że przyzwoicie. Zbiornik pomieści ok. 30 litrów gazu, więc starcza na ok. 300 km. Spalanie benzyny przy prędkości autostradowej 8-9 l/100 km. Kto ma porównanie, będzie wiedział czy warto inwestować w Merive.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 LPG Turbo 120KM 88kW
[l/100km]