po 160 tys. km padło koło dwumasowe. wydatek bardzo duży. takie coś powinno wypaść po 200 tys.
Wrażenia
4,0
Silnik
głośno pracuje, wcześniej miałem benzynę więc niemiłe rozczarowanie.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń
3,0
Układ jezdny
Troche niskie nadwozie. Przywiekszych opadach śniegu samochód nie wyrabia. Przednie plastiki pod zderzakiem grożą połamaniem.
Komfort
3,0
Widoczność
słupki boczne mocno ograniczją widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komfort jazdy dla kierowcy ok. regulacja dół-góra przód-tył, i regulacjka kierownicy wystarcza.
3,0
Wyciszenie
powyżej 2000 obrotów w srodku samochodu dość głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6l na 100 na diesel Verva
4,0
Stosunek jakość/cena
Mój nastepny samochód to na pewno będzie benzyna. Koszty utrzymania ropniaka po 200 tys. bardzo duże.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągła wypadajaca rura łącząca turbosprężarkę zintercoolerem. Wszystko ma sie utrzymać na opasce zaciskowej co przy kilku atmosferach na przyśpieszeniu jest śmieszne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]