Układ elektryczny
: Styki czujniki, przełączniki za cieżkie pieniądze
Silnik
: Problemy z zapłonem zimnego
Karoseria
: Rdzewiejące elementy drzwi, progi, układ wydechowy
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Metaliczny przydźwięk, choć moc dość dobra do tego auta, lubi dłużej pracować, problemy z odpalaniem zimnego po dłuższym odstaniu.
4,0
Skrzynia biegów
W porównaniu z innymi markami dość ciężko chodzi drążek zmiany
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Uwaga na słupki z przodu
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pod warunkiem że nic się nie zepsuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość dobre możliwości aranżacji, ciężko dobrać położenie foteli gdyż mechanizmy ciężko po pewnym czasie chodzą.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jestem w stanie określić spalania gdyż mając auto 1,5 iesiąca ani razu nie przejechałem baku bez konieczności serwisowania gdzie były zerowane liczniki podczas odłączania akumulatora.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo błędów w fazie projektowej, nie zabezpieczone styki w miejscach gdzie narażone są na działanie warunków zewnętrznych, padające czujniki, mechanizmy np wycieraczek, wyłączanie się wspomagania z powodów błahych, co wpływa na niebezpieczeństwo wypadku (Uwaga na styki szczególnie połączeń z masą)Rdzewiejące drzwi
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dużo błędów w fazie projektowej, nie zabezpieczone styki w miejscach gdzie narażone są na działanie warunków zewnętrznych, padające czujniki, mechanizmy np wycieraczek, wyłączanie się wspomagania z powodów błahych, co wpływa na niebezpieczeństwo wypadku (Uwaga na styki szczególnie połączeń z masą)Rdzewiejące drzwi
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]