Trochę jednak za głośny. A może jest to wina wygłuszenia kabiny. Bowiem siedzi się faktycznie nad silnikiem, a w kabinie królują plastiki.
5,0
Skrzynia biegów
Przekładanie biegów to przyjemność dla osób, które lubią konkretne, sportowe przełożenia. Wyraźnie czuje się bieg, ale jednocześnie biegi wchodzą miękko. TO lubię.
5,0
Układ jezdny
Nie mam żadnych zastrzeżeń, aczkolwiek w pierwszych dniach myślałem, że na zakrętach się przewróci. Głupi byłem. Środek ciężkości ma nisko.
Komfort
3,0
Widoczność
Niestety widoczność bardzo ograniczają słupki i lusterko wsteczne, skądinąd rewelacyjnie świetne. Na skrętach trzeba bardzo uważać, zwłaszcza na pieszych przechodzących przez ulicę.
5,0
Ergonomia
Brak uwag. Doskonale, wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szczelny samochód. Jak wszyskie Ople. W czasie ulewy jak włączysz klimę (nawet manualną) nie ma żadnych problemó. Widoczność świetna.
Grzeje jeszcze lepiej niż chłodzi. Ale po co grzać w tak ciepłym samochodzie?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. Bez komentarza. Siedzi się bajerancko. Ile chcesz miejsca.
4,0
Wyciszenie
Jak mówiłem wyżej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to samochód dla oszczędnych, przy tej pojemności silnika benzynowego. Ale za to na trasie (pewnie autostradzie w Niemczech) może konkurować z najlepszymi. Możesz pojechać 180 i pewnie więcej bez większego problemu (oprócz hałasu); samochód jest stabilny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]