Układ elektryczny
: awarie elektroniki i skrzypienia z tylu samochodu.
4,0
Całokształt
Wybierając to auto kierowalem się raportami adac i tuv ktore mowia ze jest to najmniej awaryjny opel.
A tu od czasu do czasu immo nie poznaje kluczyka nie mozna odpalic auta w bagazniku jeszcze mi tak nie skrzypiało w zadnym aucie 40 tys przebiegu i 2 powazne awarie elektroniki z którą aso sobie nie daje rady i podaje rózne rzeczy do wymiany bez gwarancji ze to to. Wymieniasz na swoja odpowiedzialnosc płacą kupe kasy. Ceny elektroniki nawet uzywanej bardzo wysokie. Widoczność do przodu przez słupki tragiczna bardzo trzeba uważac na przejściach dla pieszych żeby ich nie potrącić. Miejsca z przodu dużo i bardzo wygodnie a z tyłu przy konfiguracji dwu miejscowej to juz ekstraklasa więcej miejsca niz w A6. Tylne siedzenia sa rewelacyjne przod tyl i na boki. Fabryczne szyby przyciemnione z tylu sa super ja widze niemal jak przez normalne a z zew prawie nic. Spalanie moze byc na miejscu 8,5 gazu 9 trasa od 5 do 8. Rewelacyjne sa hamulce przynajmniej u mnie albo delikatnie spowalnia albo ekstra zatrzymuje na dosc krótkiej drodze. W reno było albo nic albo urywało głowe nie było mozliwości delikatnego przyhamowania. Gdyby nie ta elektronika i koszty związane z jej usunieciem przymruzył bym oko na sprzypienia w tylnyj części auta. Ogólnie świetna koncepcja auta z rewelacyjnymi tylnymi siedzeniami niezawodna mechanika ale wadliwa elektronika i skrzypienia w środku psują obraz porzadnego wozu jakim mogła zostać meriva.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]