Silnik głośny. Budzi się powyżej 4000 obr/min. Poniżej dość mułowaty.
3,0
Skrzynia biegów
Krótki pierwszy bieg. Prawie jak w dieslu. Ponadto skrzynia lekko haczy.
4,0
Układ jezdny
Nerwowo się prowadzi. Zawieszenie sztywne, hałas z nierówności drogi przedostaje się do wnętrza. Mało komfortowe. Ponadto w aucie wysoko się siedzi. Przy szybkich zakrętach mimo, że jest sztywno, dość mocno przechyla autem, a to z uwagi na wysoko położony środek ciężkości i niedużą szerokość auta. Rozstaw kół nie pasuje do kolein na naszych drogach w związku z tym prowadza cię z raz w jedną raz w drugą.
Komfort
3,0
Widoczność
Szerokie słupki ograniczają widoczność na skrzyżowaniach.
4,0
Ergonomia
Regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie w konstrukcji z 2003 roku? To jakieś nieporozumienie. Zapalniczkę wyciągasz po otwarciu popielniczki. porażka. weź tu nawigację podłącz i jedź z otwartą popielniczką która gniecie cię w kolano. Porażka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą zimno w nogi. Na dworze mróz ale słonecznie a klimatronik nastawiony 20 stopni, ale temperaturę utrzymuje tylko chyba na poziomie szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja.
2,0
Wyciszenie
Powyżej 120 radio możesz wyłączyć bo mowy nie zrozumiesz no chyba że muzykę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo zimą w cyklu mieszanym 80% trasa reszta miasto 7,8 - 8,3 l.
Awaria katalizatora przy 12000km. Przednie łożyska do wymiany w tym samym dniu. Elektryczne wspomaganie nieraz samo skręca. Dziwne uczucie. Jedziesz sobie prosto a tu jakaś dziwna siła w kierownicy próbuje ci ją przekręcić. Mechanicy rozkładają ręce. Elektronicznie niby wszystko ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]