SAMOCHOD NOWY KUPIONY W SALONIE I TERAZ WIEM PO 3LATACH ZE ZA TA KASE NIE KUPIL BYM MERIVY Z SILNIKIEM 1.6 (TAKA WLASNIE POSIADAM) 1.4 TO WOGOLE ODPADA BO ZA SLABY EWENTUALNIE TO MOZE DIESLA 1.7CDTI MOZE JESZCZE WERSJE 1.8 ALE TO NIE Z SALONU TYLKO SCIAGAL BYM Z ZAGRANICY!!!U NAS MERIVY SA UBOGIE A DODATKI KOSZTJA KUPE KASY !!! MAM WERSJE NJOY W SERII BYLY PRZEDNIE ELEKTRYCZNE SZYBY 2XPODUCHA +SKÓRZNA KIEROWNICA (HEHEH ALE DODATEK) I RADIO NA KASETY SMIECH NA SALI DOBRZE ZE SERYJNIE MONTUJA KOLA (W NAJTASZEJ WERSJI NAWET NIE BYLO W 2003 15 TYLKO 14!! 15 MIALA WERSJA NJOY I COSMO)!!!!! DOKUPILEM ZWYKLA KLIME ZA 4600 SAMOCHODOD OGOLNIE GOLY!!! PLUS ZE NIE JEST TAK SPOTYKANY NA ULICAH JAK TOYOTY C CZY ALMERY!!!
SAMOCHOD LUBIE TYLKO ZA OBSZERNE WNETRZE I WYGODNA POZYCJE ZA KIERWONICA NO I W SUMIE ZAIWESZENIE TEZ MI SIE PODOBA
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik cichy na postoju, torche wyje na wyskokich obrotach najlepiej przyspiesza od 3500tys obrotów poniżej troche mułowaty, byłby ok gdyby nie to że Meriva waży 1400kg i jest na tą mase za słaby! ZAPALAJACA sie kontorlka od poziomu oleju ASO nie potrafi usnac tej awarii POZIOM OLEJU JEST OK ale lampka od poziomu oleju sie uruchamia
gosc z sewisu powiedzila po cichu ze ople z rocznika 2003 wlasnie maja tak awarie i ze OPEL nie jest w stanie tego usnać!!! debile!!!
2,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA HACZY!!!! Samochod kupiony w salonie! po 10000tyś wymienione cięgna skrzyni biegów później po 30 i 45tys MASAKRA(wyminiane na gwarancji)!! teraz Meriva ma 69000 i historia sie powtarza!!!!!
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest ok tylko tył skacze jak są wieksze poprzeczne nierówności !Zawiesznie mixs astry 2 i zafiry ! W sumie przejechane 69tys i nic nie stuka luzów brak
Komfort
1,0
Widoczność
BEZNADZIEJA przez te cholerne słupki boczne raz prawie przetracilem goscia na radzie bo nie zauwazylem go!!!dosłownie milimetry i samochod prawie skasowany!! Widoczność do przodu SUPER bo wysoko ale cała note psuja słupki boczne!
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu łatwo sie połapać wygodnie za kułkiem jest ok
acha JAKIS DEBIL CO WYMYSLIL TYLNIE SWIATŁĄ POWINIEN BYC ROSTRZELANY
mocowane na 3 śrubach GWIAZDKOWYCH (nie ma końcówki do śrubokreta w zestawie) i jednej zwyklej krzyżakowejI DO tego trzeba sciagnac cale lampy!!!!!! PARANOJA!!! MIAŁEM OKAZJE WYMEINIAĆ PRZY -20 STOPNIACH MROZU W TRASIE ZAROWKI W OBU LAMPACH WYMANIA JEDNEJ TRWALA Z 10 MINUT CZYLI ZEBY WYMENIENIE CHOLERNE ZAROWKI ZAJELO MI 20MINUT I MI LAPY POODMARZALY!!I DOTEGO MUSIALEM JESZCZE KUPIC SRUBOKRET GWIAZDKOWY BO NIE MA GO W KOMPLECIE!!! 99% kobiet nie poradzi sobie przy wymanie zarówki!!!!
PRZEDNIE lampy tez nie sa lepsze zeby wymienic zarówki z przodu nie sciaga sie juz calej lampy a najlepiej miec lapy ginekologa zeby włożyc żarówke na miejsce!!!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
SUPER tylko ostatnio cos z kllima bo po właczeniu silnik ja by tracil 10PS musze jechac do serwisu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
REWELACJA mały samochód z zewnątrz ale w środu dużó miejsca no i ten system składnia foteli!!! Jazda na wakacje w ttrase 5000km 5 osób i jest wygodnie moze nie komfortowo ale wygodnie
3,0
Wyciszenie
Tu średnio powyzej 120km robi sie głośno przez szum wiatru
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE
Byłoby ok gdyby nie to POLSKIE GÓWNIANE PALIWO!!! Za granicą samochod AUTOSTRADA 5,5 - 6,3 przy 130-140KMh Miasto 7 A W POLSCE
MISATO 8,5-9 zima 9-10 TRASA i trzeba jechac równo to uda sie nawet zjechac ponizej 7 bez żadnych szleństw na drodze! Na Baku w Polsce robie 510-560km (tankowane w shellu) a we Francji czy Hiszpanii robie na baku 680- 740 (tez shell) W POLSCE TO NIE JEST PALIWO TYLKO GNOJÓWKA!!!
PRZEGLĄDY
CO 30000tyś lub 1 rok! WIELKI PLUS Za piewszy przegląd koszt kolo 450zł
za drugi zapłacilem 510zl i teraz zbliza sie trzeci ale nie wiem czy pojade do ASO (skończyla sie gwarancja)
3,0
Stosunek jakość/cena
SAMOCHOD W SERII POWINIEN MIEC LEPSZE WYPOSAZENIE TO BYLOBY EKSTRA !!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu ok tylko tylni zagłówek mi spadł a że tylnia cześć jest plastikowa to mi pekło mocowanie z mojej winy! NO I TRZEBA dabać o czystość przednich reflektorów po żarówki inaczej szybko sie przepalają
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WYMIANA CIEGIEN SKRZYNI BIEGÓW 3X
WYMANA SONDY LAMBDA PO 6000TYS KM
OSTATNIO WYMENIONY zawór cyrkulacji spalin za 700 zł z robocinza w ASO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]