Zawieszenie
: Ładnie się trzyma drogi, dobre hamulce
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Sterownik silnika, elektryczna przpustnica
Przeniesienie napędu
: Drogie w wymianie sprzęgło i przeguby
Silnik
: przy 200 tys zmiana pierscieni i gumek w glowicy - chyba ktoś rzadko wymieniał olej
4,0
Całokształt
Auto przyjemne w eksploatacji, troche awaryjne, ale bardzo wygodne
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładnie się zbiera z niskich obrotów, 8 zaworowy nie bierze oleju, wolno się nagrzewa.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko w porządku, fajnie zestopniowana, trochę za wysokie obroty na 5 biegu - ok 3tys.
4,0
Układ jezdny
Ładnie się trzyma drogi, masa robi swoje (1350kg).
Komfort
3,0
Widoczność
Grube przednie słupki, z lewej strony czasem zasłonia przechodnia lub małe autko. Do tyłu łądnie widać, duże zewnętrzne lusterka
4,0
Ergonomia
Wszystko ok, w mojej wersji brak regulacji kierownicy, ale jest zegulacja wysokosci fotela. Wszystko pod ręką, wkurza tylko gniazdo zapalniczki w szufladzie popielniczki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
1.6 8v nagrzewa się wolno, taki jego urok, klima daje radę, ale mogla by być bardziej wydajna. Objętość karoserii jedna robi swoje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko ok, z tyłu można przesuwać fotele kosztem bagażnika
4,0
Wyciszenie
Jest ok, moglo by być ciszej, ale jest na przyzwoitym poziomie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trcochę duże spalanie ( duża masa, troche za słaby silnik), droge cześći, elektronika awaryjna,wysiada sterownik silnika,
3,0
Stosunek jakość/cena
Średnio, przeciętne auto, nie wyróżnia się niczym na tle konkurencji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacierający się mechanizm wycieraczek (jak się zapiecze ciężko go rozebrać do naprawy i trzeba wymienić, nie kontaktują tylne lampy, przepalają się zarówki mijania, łatwo brudząca się tapicerka (zostaja ślady nawet po kropli wody). Pod podszybiem zbiera się błoto i zalewa wnetrze - zapycha odplyw z klimy
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pada sterownik silnika, trzeba zwrócić uwage na stane przegubów wewnetrznych bo są praktycznie nie dostępne, a jeśli są to w astronomicznej cenie (naszczęście można kupić całą półoś w zamienniku). Sprzęgło dorgie w wymianie - wysprzeglik kosztuje ok 600zł,
przy 200 tys trzebabyło zmienić pierścienie i gumki na zwaorach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 8V 87KM 64kW
[l/100km]