Doskonałe auto dla szukających połączenia dużej ilości miejsca w środku, przy rozmiarach pozwalających łatwo zaparkować w mieście. Przy tej pojemności autko ma 90 koników, czyli tyle samo co tańsza Astra a jest lżejsze. Auto ogólnie budzi sympatię oglądających. Podoba się wszystkim. Dla mnie najważniejsze było pierwsze wrażenie przy jeździe, gdyż poprzednio jeździłem 7 lat inną marką. Od razu poczułem się jak u siebie i tylko musiałem przyzwyczaić się do innego sposoby wrzucania biegu wstecz. Doskonałe auto dla szukających połączenia auta miejskiego z bardzo dużą ilością miejsca oraz autem na wypady wakacyjne. Ja takiego auta szukałem i dlatego jestem na TAK. Zdecydowanie więcej miejsca niż w Corsie, Punto, Clio, Fieście.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry silnik dla tych, których interesuje mniejsze zużycie paliwa, wygodna jazda oraz możliwość przyzwoitego przysieszenia na trasie.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba mieć koniecznie klimatyzację. Szyby są duże i szybko zaparowują, ale klima rozwiązuje problem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę bardzo dużo. Bagażnik bardzo duży z możliwością przesuwania foteli tylnych. Genialnie przy aucie takiej wielkości.
3,0
Wyciszenie
Silnik po przekroczeniu 120 km/godz trochę za głośny. I znowu kłania się klima, Wtedy nie musimy otwierać okien i słuchać za głośnego silnika po przekroczeniu tej szybkości.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest wrażliwy na tzw. "ciężką nogę". W mieście pali około 8 do 8,5 z włączoną klimą. Na trasie jeżeli jedziemy około 100 km/godz potrafi spalić 6.5. Na autostradzie jadąc pomiędzy 140 a 160 km/godz około 8 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód mógłby być trochę tańszy, ale Opel ogólnie stosuje czasami dziwną politykę cenową, gdzie zarówno Astrę, Corsę i Merivę kupujemy za podobne kwoty. Tu przydaje się salon, który pozwala negocjować ceny.