Najwiekszym atutem jest prostota konstrukcji (kazdy może zostać mechanikiem) Piękna bryła nadwozia no i fenomenalna niezawodność pod warunkiem fachowego wykonania obsługi i ewntualnych napraw w latach poprzednich kiedy to co niedopracowane już sie dawno posuło. minusem jest podatność na korozję
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na ten przebieg jest dobrze,teraz troszkę głośniej pracuje (luzy) lecz jest praktycznie bezawaryjny . Niezawodny jest też układ zasilania Bosch LE jetronic. Silnik nigdy nie naprawiany, tylko filtry i olej.
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag wszystko OK
5,0
Układ jezdny
bardzo dobra trwałość pomimo miękkiego zawieszenia i stanu naszych dróg niezły komfort, troszkę za lekki tył.
Komfort
5,0
Widoczność
posiada typowe ograniczenia dla nadwozia coupe.
5,0
Ergonomia
pewnym problemem jest zbyt płytka kieszeń na radioodbiornik przez co troszke wystaje, reszta po przyzwyczajeniu sie jest OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troszke za niska wydajnosc dmuchawy przy większych mrozach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na coupe jest dobrze.
5,0
Wyciszenie
jak na samochód zaprojektowany w latach 70-tych jest super ,prawie nie ustepuje współczesnym pojazdom klasy kompakt pod warunkiem wydechu dobrej marki i nieprzekraczania 130 km/h później jet troszkę głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
całkiem przyzwoita ekonomika jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezła bryka za umiarkowaną cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem jakaś żarówka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bije na głowę moje inne znacznie nowocześniejsze ople.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 110KM 81kW
[l/100km]