Wymaga bardzo dokładnej, doświadczonej ( nie każdy fachowiec podoła ) regulacji co ok. 20 000, trwały, ekonomiczny ( spalanie miasto/trasa 11,5/8 )
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, trwała. Podstawowa wada - lekko luźne wodziki przy skrzyni rezonują przy przekraczaniu 4000 obrotów na każdym biegu.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny. Zarówno zestrojony na komfort jak i na sport sprawdza się rewelacyjnie. UWAGA: każdy luz ( drążki kierownicze, końcówki drążków, silenblocki ) trzeba kasować od razu, bo powodują duże zniszczenia w krótkim czasie. To samo tyczy się stanu amortyzatorów.
Komfort
4,0
Widoczność
W Mantach wersji A kiepska widoczność do tyłu, ale mimo wszystko szybko daje się wyczuć gdzie samochód się kończy.
4,0
Ergonomia
Praktycznie wszystko pod ręką. Trochę nietypowe, aczkolwiek wygodne rozwiązanie włącznika wycieraczek.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak ogrzewania tylnej szyby. Reszta OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto typu coupe - wynik bdb. Dużo miejsca z przodu, kanapa z tyłu z głębokimi zagłębieniami.
3,0
Wyciszenie
Seryjnie dobre. Po spotkaniu z polskimi serwisami zazwyczaj zlikwidowane do minimum.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wynik bdb. Auto zadbane, poddawane okresowym przeglądom sprawuje się znakomicie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Uwaga na silnik - raz przegrzany może później robić dużo psikusów. Należy pilnować poziomu płynu chłodzącego i odpowiedniego oleju. Zalecany i sprawdzony Quaker State 20W50 lub o symbolu 50 ( do silników o przebiegu pow. 200 000 ).