tani, ekonomiczny, nie najgorszy wygląd ale bez wielkich cudów
Wrażenia
4,0
Silnik
zaskakująco mocny w porównaniu do 1,8 czy nawet 2,0 a przede wszystkim oszczędny- nie zdarzyło mi się żeby spalił mi więcej niż 5,5 l/100km
4,0
Skrzynia biegów
w kadetach nigdy nie narzekałem na skrzynię a mam już trzeciego
3,0
Układ jezdny
jest to samochód krótki więc trudno tu oczekiwać cudu, jest to samochód twardy ale za to dobrze wchodzi się w zakręty
Komfort
5,0
Widoczność
kadett jest bardzo dobrze przeszklony w połączeniu z wąskimi słupkami przednimi samochód pozwala na niemal idealną widoczność
5,0
Ergonomia
sama eksploatacja jest czasami nawet tańsz niż np. poloneza w połączeniu z ekonomicznym silnikiem można jeździć za małe pieniądze
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak się ustawi ciepło to jest ciepło jak się ustawi zimno to jest zimno, ciężko ustawić alternatywną temperaturę trzeba regulować ciepłotę swoim ubiorem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie gabaryty samochodu to z przestrzenią jest całkiem nieźle chociaż mogłoby być lepiej na tylnym siedzisku
2,0
Wyciszenie
przy dieslu nie tylko go słychac ale nawet czuć chociaż przy prędkościach od 100 do 130 km/h na piątym biegu można go pomylić z benzynowym który jest źle wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
żadnych zastrzeżeń naprawdę trzebaby go mocno żyłować żeby spalił ok. 6l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
silnik japoński o dobrych jak na owe czasy osiągach w egzemplarzu bez dużej korozji za 5000 zł? super
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mało schowków, złe materiały wykończeniowy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciężko w tym samochodzie o poważne usterki ale jeżeli już się trafią to są łatwe i tanie w usunięciu
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TD 72KM 53kW
[l/100km]