I to z dużym plusem za umiarkowane pieniądze możemy zakupić samochód niezawodny o sportowych osiągach i niskich kosztach eksploatacyjnych
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity silnik o bardzo wysokiej kulturze pracy, bardzo oszczędny, niezawodny, niesamowicie elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
Zbyt długie skoki dźwigni zmiany biegów , ciężko wchodzący wsteczny bieg.
4,0
Układ jezdny
Kadett GSi posiada obniżone fabrycznie zawieszenie jest ono utwardzone. Poza gorszym komfortem resorowania - jest bardzo dobre, spore granice bezpieczeństwa.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkie striny.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra - wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogłaby dmuchawa ciszej chodzić na najwyższym biegu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu przydałoby się troszkę więcej na nogi.
3,0
Wyciszenie
Konkurencja lepiej sobie z tym radzi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy osiągach jakimi on dysponuje praktycznie wącha tylko paliwo - rewelacja
5,0
Stosunek jakość/cena
Na prawdę wart zainteresowania. Szczególnie dla osób mniej zamożnych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez pięć lat eksploatacji praktycznie nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez pięć lat (100 000 km) nic się nie popsuło poza elementami które normalnie wymieniamy (olej, klocki, tarcze hamulcowe, świece)