Trochę go szarpie przy gwałtownym przyspieszaniu i jeździe bez gazu. Po założeniu filtru stożkowego znacznie się poprawiła elastyczność silnika np.: na 4 już od 40km/h można przyspieszać.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów - nigdy nie miałem z nią propblemów. Jedyny mankament to nie zawsze wchodzący wsteczny, ale trzeba sie teo nauczyć jak go wrzucać. Mogły by też być mniejsze skoki między przełożęniami. Alo ogólnie bez zarzutów.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie niezbyt komfortowe jak na nasze drogi, ale trwałe i proste w obsłudze. Dużo stuków - a niby wszystko jest OK.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki OK. Ale do tyłu beznadzieja - to przez ten fabryczny spojler.
3,0
Ergonomia
Prawie OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, z tyłu wystarczająćo. Wygodnie jadą 4 osoby.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lepiej być nie może. Ostatnio na trasie Wr0cław-Wrocnki-Wrocław (550km) spalił mi w 5 osób i pełnym bagażnikiem tylko 6,6 litra gazu - byłem w szoku.
Średnio wychodzi 8 litrów w jeździe mieszanej: misato/trasa. Przy takiej pojemnośći i takich cenach gazu we wrocku : 1,69zł/litr to prawie jakby za darmo sie jeździło. Aż żal sprzedawać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]