bardzo dobre auto i dla rodziny (wersja kombi lub 5d) oraz dla lubiacych szybsza jazde (silniki 1.8 oraz 2.0), bardzo podatny na tuning zarowno wizualny jak i mechaniczny, na trasie bardzo oszczedny w miescie niestety nie zawsze, dobrze sie trzyma jak na swoj wiek
Wrażenia
5,0
Silnik
podatny na tuning, pomimo sporego przebiegu bierze bez problemow troche mocniejsze 2.0
5,0
Skrzynia biegów
pierwsze 4 biegi maja dosc krotkie przelozenia ale za to na 5tym biegu mozna jechac spokojnie z predkoscia ponad 200 km/h z dosc niskimi obrotami silnika
4,0
Układ jezdny
jezeli dba sie o zawieszenie to bardzo dobrze i latwo sie prowadzi, ze sportowym jest jak przyklejony do asfaltu....
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie powinno byc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ta klase sporo miejsca, szczegolnie z przodu
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo zroznicowane, od 6 litrow na trasie (zaladowany) przez 10-12 litrow przy szybkiej jezdzie po miescie do 30-40 na wyscigach, ceny czesci sa niskie
5,0
Stosunek jakość/cena
juz za 5tys mozna dostac gsi w miare w dobrym stanie, koszty remontu blacharskiego nie sa duze (progi, nadkola, podloga), ceny niektorych egzemplarzy potrafia byc wysokie (ponad 10tys) ale za to dostaje sie auto o super osiagach (spore moce w porownaniu z mala masa wlasna samochodu)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
male usterki sie zdarzaja ale to wynika z niedbalosci poprzedniego wlasciciela oraz wieku auta, usterki te mozna za to latwo i tanio naprawic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze sie nie zdarzyly
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GSi 115KM 85kW
[l/100km]