Niestety mam autko jako trzeci właściciel i nawet nie mam pewności co do faktycznego przebiegu wiem że 150000 ma na pewno a może 250000???
Niska cena zakupu,dobra jak na tamte czasy jakość i wyposażenie.Wersja beauty,centralny,wspomaganie,szyber,ciemnione szyby,nawet większe naprawy nie rujnują skromnego budżetu,tanie koszty eksploatacji (gaz!!!) dużo używanych części zamiennych na giełdzie itp.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze sprawuje się w każdych warunkach.Nie lubi niskich obrotów,ale przy 3000 już ujawnia swoje sportowe zacięcie.Ciekawostka:lepiej jeżdzi na gażie niż na benzynie.
4,0
Skrzynia biegów
"Na zimno" zwłaszcza zimą trochę ciężko wchodzą biegi ale po kilku kilometrach wszystko jest ok.Lubię też ten specyficzny sposób wrzucania wstecznego! 1 i 2 trochę "za krótkie", ale 3 i 4 są idealne a dodam że lubię depnąć. 5...wiadomo 170 i ani grama więcej
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie super!!! Nisko zawieszony "bez przeróbek" swietnie trzyma się drogi.Nawet ostre zakręty (100-120 km/h) bez niespodzianek,pełna kontrola nad autem.Niestety przy 150 000 km tylne zawieszenie do wymiany ,oraz łożyska przód i nowe tarcze.Całość ok 1600zł :-(
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu mam ciemne szyby(folia),ale cofam tylko na lusterka więc nie narzekam.Przód:pełna panorama i duże boczne szyby,wszystkie fabrycznie przyciemniane
4,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki są dokładnie tam gdzie się ich spodziewamy,aby zapalić oświetlenie wewnętrzne nie trzeba buszować przy podsufitce
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja OK w dodatku szyber(ręczny) i wiatr we włosach...
zimą też jest ok 3-5 km i jest ciepełko, ale moja nagrzewnica już nie jest tak wydajna jak kiedyś a nowa to ok 300 zł :-(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak już ktoś napisał:rowerem można jezdzić(ja mam 185 cm)z tyłu dużo gorzej
3,0
Wyciszenie
0-60 km/h - milutko i cichutko
60-90 km/h - czy mamy silnik?
100-140 km/h - spokojnie można rozmawiać(trochę świstów przy wietrznej pogodzie)
150-170 km/h - pioneer + sub aktywny zagłuszy wszzystko więc polecam dobry sprzet grający i nawet te szumy i plastiki nie przeszkadzają...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zApomnijcie o ASO
spalanie różnie:przed regulacją na analizatorze nawet do 12 l gazu,po średnio 7-8 l /100km gazu,miasto do 10l.
benzyny używanm rzadko gdyż jak wspomniałem mój gorzej znosi bezołowiową 95
5,0
Stosunek jakość/cena
dobra cena za dobry samochód ,
+niska cena zakupu
+niskie koszty serwisu
+niskie koszty eksploatacji
-częste drobne naprawy
-jakość elem.wnętrza
-brak modeli z rocznika 2000-2005 :-)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
częste awarie drobnych elementów podświetlenia przełączników,podnośnik szyb(ręczny),konieczne wyciszanie plastików(nienawidzę tych dziwnych stuków i trzasków),przekładnia wycieraczek przednich,wentylator nawiewu,tu 50 zł tam 50 zł ale nie rujnuje budżetu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dwa razy uszczelka pod głowicą(2 x 800 zł),kompletne zawieszenie nowe a dalej coś stuka przy 100 km/h(1600zł),recykling blachy,nadajnik impulsowy 150 zł!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]