dobry samochód na poczatek za małe pieniadze, tani w ytrzymaniu, trudno jednak znalezc egzemplarz budzacy pełne zaufanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 1.4i jest miły w codziennej eksploatacji, jest elastyczny, dynamiczny jak na swoja konstrukcje i wiek. Mało pali i świetnie sprawdza sie z instalacja gazowa. Mój Kadett przy instalacji z silnikiem krokowym spala około 8,5l gazu w cyklu mieszanym z przewaga jazdy po mieście. Nie ma rożnicy w zasilaniu lpg do benzyny. Silnik pomimo duzego przebiegu ktorego nie znam, wiem ze auto przyjechało podobno z niemiec przy 90 tys. poprzeni wlasciciel zrobil nim 100 tys.
(w tym 50 na lpg) i ja jakies 30 do tej pory, moze miec wiecej niz przypuszczam - nie bierze oleju, pracuje plynnie z miłym oplowskim gangiem, nie wykazuje znakow zuzycia . Uważam ze ten silnik jest dobrym kompromisem jesli chodzi o ekonomiczna jazde i moca, osiagi przecietne ale naprawde nie przeszkadza mi to jakos specjalnie, jezdze zwykle jako jedyna osoba w kabinie
4,0
Skrzynia biegów
pięciobiegowa, taka jak w nastepcy, przełozenia spokojne. Szybsze 1 i 2 niz np. w Vectrze 1,6 ale auto tez mocno rekreacyjne.
3,0
Układ jezdny
Twardy, mało komfotowy. Dobrze utrzymuje samochod na zakretach
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra. Duza powierzchnia szyb sprawia ze kabina szybko sie nagrzewa
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, stylistyka kanciasta ale da sie przyzwyczaic
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto jest zimne w zimie i gorace latem, wentylacja jest nie wydajna i nie sprawdza sie. Wiekszosc modeli jest wyposazona w seryjny szyberdach ktory jest osłodą w dni upalne ale to nie zmienia za wiele
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca dla kierowcy. mozliwosc regulacji fotela góra/dól. Przy 180 cm wzrostu spokojnie mozna rozprostowac nogi z przodu. Z tyłu w wersji 3d przy odsunietych fotelach przednich nie daje komfortu podrózy
3,0
Wyciszenie
wyciszenie ok jak na te lata produkcji. Najbardziej irytuje wnetrze wszelkie skrzypienie, trzeszczenie, niespasowanie, ogolnie mam wrazenie ze wszystko pracuje na desce rozdzielczej podczas jazdy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tani samochod pod wzgledem zuzycia paliwa tak jak wspominałem około 8,5l lpg na 100km. Czesto jest tak ze butla 32 (miesci sie około 29) starcza na 350km. Tanie oc, tanie czesci, naprawy zwykle w własnym zakresie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
złe spasowanie elementow wnetrza, niepalace sie kontrolki i podswietlanie licznika, zawodna elektryka
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
duza seryjna podatnosc na rdze
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]