minusy
- troche słaby silnik
- wyciszenie (da się przeżyć)
- mały komfort (da sie przeżyć)
- spartańskie wnętrze ( ale to przecież auto z lat 80, choć niemieckie BMW miało w tych czasach lepiej :) )
Plusy:
+ cała reszta, a przede wszystkim małe spalanie i NIEZAWODNOŚĆ
+ wygląd - mimo tylu lat na karku prezentuje sie ślicznie :) porównajcie sobie z kanciatym golfem ll :)
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 1.4 dość słaby (bez LPG, model jeszcze z gaźnikiem) do spokojnej jazdy w zupełności wystarcza, do wyprzedzania trzeba redukować. Po 4 latach w zupełności się przyzwyczaiłem.
Niskie spalanie 6-8 litrów. Max prędkość około 170 km/h. Na autostradzie spokojnie można cisnąć cały czas 140 km/h
Przebieg oryginalny 180 tyś km. Nie bierze oleju. Części tanie jak barszcz.
Jedyny minus to trochę za słaby przy pełnym obciążeniu.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. Wsteczny trzeba czasami dwa razy wrzucić, bo nie chce wejść. Ogólnie to bardzo poprawnie
3,0
Układ jezdny
Przeciętnie. Ale od starego auta nie ma co wymagać. Dość twardy i średnio komfortowy. Lubię miękkie zawieszenie, a tego Kadett niestety nie zapewnia. Ostatnio wymieniłem prawie całe zawieszenie (koszt 1200zł) i w sumie wiele sie nie poprawiło. Do spokojnej jazdy układ jezdny całkiem ok
Komfort
3,0
Widoczność
siedzi się dość nisko. W miare ok.
4,0
Ergonomia
Auto z lat 80, suwaki, pokrętło od wentylacji, włącznik świateł. W nic więcej kadett nie jest wyposażony, więc trudno mówić o jakiejś Ergonomi. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą grzeje ( warunek - sprawny termostat )
często zaparowane szyby, wentylacja nie pomaga. Brak klimy :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało. Z tyłu dość ciasno, jak przystało na kompakt z lat 80. Jednak więcej miejsca jak w golfie 2
2,0
Wyciszenie
Dość głośno. silnik słychać zawsze, każde nierówności, dziury dobitnie słychać. Zawieszenie mimo, że wymienione prawie w calości na nowe - głośne. Ale czego spodziewać sie od tak starego auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny silnik 1.4
spalanie około 6-8 litrów na 100km
5,0
Stosunek jakość/cena
za stosunkowo małe pieniądze można nabyć auto, którym mozna nauczyć się jezdzić, można nim zwiedzić Polske, wyjechać na wakacje, cokolwiek :)
Przy zakupie nie kierowac się przebiegiem tylko stanem technicznym.
Przede wszystkim stan blachy, podwozia i zawieszenia. Jeśli beda w słabym stanie to ewentualne ceny napraw przekroczą kilkakrotnie wartość auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-bak, ze starości rozleciał sie w czasie jazdy
- tłumnik, wiadomo jak korodują nawet nowe za 400zł ( na 2 lata)
- termostat (sprawy groszowe)
- zamek w tylnej klapie
Ogolnie to samochód nie jest w nic wyposażony, więc nie ma sie co zepsuć ( oceniam to na wielki PLUS)
NIEZAWODNY !!!!!!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprócz wymiany filtrów, olejów nic.
Bak przegnił ze starości - nie wina samochodu, wymiana okolo 300zł.
spawałem całe podwozie - ze starości przegniło, tak mają kadetty - koszt 200zł
robiłem progi, 4 drzwi, klape i maske (malowanie i inne pierdoły) koszto - 1500zł (więcej niż dałem za auto)
kadettem jezdze Bardzo dużo, srednio 2 tysiące na miesiąć, auto nigdy mnie nie zawiodło, nie stanęło z powodu jakiejs usterki na drodze, co jest bardzo ważne.
Ostatnio bylem na wegrzech nim na wakacjach. 3 tyś km zrobił, bez awari.
tylko lać paliwo i jezdzić
NIEZAWODNY !!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]