Inne
: Niska Cena, Mała zawodność, wytrzymałość oraz dostępność częście po niskiej cenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: podobno bierze rdza, u mnie jej nie było (malowanie auta co 3lata)
Zawieszenie
: przeguby,łozyska i drążek kierowniczy to największa wada łezki
Układ hamulcowy
: nieurzywanie hamulca ręcznego powoduje jego zacisk
5,0
Całokształt
Idealne autko dla każdego kierowcy, jeśli trafimy na zadbaną łezkę, to można nią jeździć przez długie lata bez wkładu finansowego
Wrażenia
5,0
Silnik
Mała masa pozwala na świetny zryw, jak autko o takiej małej pojemności potrafi się bujać
5,0
Skrzynia biegów
wszystkie biegi wchodzą idealnie, nie licząc wstecznego który czasem się tnie
5,0
Układ jezdny
po pewnym czasie drążek kierowniczy, łożyska oraz przeguby siadają
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widać jak na ręku
5,0
Ergonomia
wszystko proste i przejrzyste
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba troszkę czekać,ale nie ma co narzekać jak się rozgrzeje to jest
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo wolnego miejsca, autko teoretycznie jest małe ale bez problemu zmieści się do niego 5 osób
5,0
Wyciszenie
Na tym się akurat nie znam ponieważ lubię jak jest słychać warkot silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwa około 7l - 9l /100km
gazu około 9l - 11l /100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani i niezawodny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedna mała awaria: spalony bezpiecznik (50gr)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu będzie gorzej ponieważ przez 10 lat urzytkowania auta popsuły się:
Przeguby (oba) , drążek kierowniczy, wymiana uszczelki pod głowicą i łożyska. Ale jak na taką ekstremalną jazdę w ciągu 10 lat. Można uznać to autko nie do zniszczenia.
A jeżli chodzi o korozję to jeśli będzie malowany co około 3-4 lata i zrobi się nadkola to nie zobaczymy ani milimetra korozji
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 N 60KM 44kW
[l/100km]