najlepszy element auta, dość żwawy jak na tę pojemność, zero usterek (oprócz nieszczelności), prawie nie zużywa oleju
3,0
Skrzynia biegów
czterobiegowa, dosyć ciężko chodzi, trzeba się nawachlować żeby dynamicznie jechać, hałaśliwa (wiek, chyba mech. różnicowy)
3,0
Układ jezdny
zalety: dobrze trzyma się drogi w każdych warunkach, wady: STRASZNIE trzęsie, słabszy asfalt wydaje się kocimi łbami
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzezeń ( po wymianie lusterek zewn.)
4,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu, może trochę do radia za daleko?, przez kilka miesięcy nie wiedziałem jak włączyć światło w środku (udało się przypadkiem)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogło by się trochę szybciej nagrzewać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super jak na kompaktowe auto
1,0
Wyciszenie
od 90 km/h mocno słychac silnik (4 biegowa skrzynia), wszystko telepie w środku (słabo spasowane plastiki)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po mieście nigdy więcej niz 8l /100 km (nawet zimą) na trasie 6l przy spokojnej jeździe, tanie części, dużo na szrotach
4,0
Stosunek jakość/cena
tani na giełdach, jeżdżę non stop od 2 lat
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobiłem nim 40 tys. km. i NIGDY nie zawiódł w drodze, na początku szwankowała elektryka ale już jest OK. łożyska w alternatorze, uszczelnianie silnika (długo i namiętnie)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no cóz auto ma swoje lata więc: regeneracja maglownicy (200pln), wymiana przegubów prawej półosi (400pln), poduszka silnika (150 pln), uszczelka pod głowicą i uszczelniacze zaworów (500pln), bębny i szczęki z tyłu (400pln), końcówka drążka kier.(50) trochę tego było, ale dużo jeżdże i wolę coś zrobić wcześniej, kiedy widzę, że się kończy niż potem płakać na trasie