Silnik
: zawsze odpali, równo pracuje. na LPG od 7 lat.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Układ hamulcowy
: wyjątkowo słabe hamulce, kwestia przyzwyczajenia, nie jedziemy metr za samochodem przed nami, bo jak nagle zahamuje może być nieciekawie..
Zawieszenie
: twarde, często pękają tylne sprężyny
3,0
Całokształt
wiadomo auto ma swoje lata, przez dwa lata przejechałem nim ponad 32000 kilometrów. Zawsze dojechałem do celu, zawsze odpalił. Bardzo tanie części, jak ktoś ma smykałkę do mechaniki może wszystkie wymiany i naprawy robić pod domem. Ja za poważne rzeczy się nie zabierałem ale skoro wymiana rozrządu z częściami kosztuje nie więcej niż 200 złotych to lepiej żeby lepiej zrobił to człowiek, który robi takie rzeczy na co dzień. Idealny samochód dla kierowców, którzy dopiero zrobili prawo jazdy. Golfy na polskim rynku są zajeżdżone. Lepiej kupić kadeta z tysiąc złotych. Ja swoim nie bałem się jechać w Polskę kilkaset kilometrów.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tysiąc złotych można kupić niezawodne auto, którym można jechać i jechać..
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]