Mógłbym mieć kolejną nową Insignię. Dla mnie rewelacyjna (stosunek jakości do ceny), byle by cen nie podnosili zbytnio, bo wtedy można już zacząć oglądać się za modelami z marek premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
400 Nm robi swoje przy tak nie wielkiej masie pojazdu.
5,0
Skrzynia biegów
Szybki automat AT8. Mam przy kierownicy manetki do zmiany biegów, ale są zbędne. Skrzynia naprawdę jest szybka. Polecam.
5,0
Układ jezdny
Wchodzenie Insignią w zakręty to czysta przyjemność.
5,0
Karoseria
ah ta bryła... samo piękno.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu jest kiepsko i lusterka małe, ale przy cofaniu pomaga kamera 360. Bez niej nie polecam modelu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjne, ale przyciski mogłyby być ciut większe. Polecam Head-up Display (czytelne wyświetla). Natomiast nawigacja raczej marna (chodzi o aktualizacje), lepiej korzystać z Auto Android lub Apple Car np. WAZE lub GOOGLE MAPS
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja przednich foteli mogła by być ciut mocniejsza (mam porównanie z innych marek).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. Z tyłu można nogę na nogę założyć. Zresztą rozstaw osi mówi sam za siebie.
5,0
Wyciszenie
przy 130 km/h jest naprawdę cicho - zamówiona opcja dodatkowe wyciszenie szyb.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,5 l/100km to jest moja średnia przy dynamicznej jeździe. A na autostradzie do 130 km/h (spokojna jazda) na tempomacie wychodzi 5,4 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
do 165 tys zł nic lepszego nowego (z takim wyposażeniem) w tej klasie nie znalazłem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie przy 50 000 km nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie przy 50 000 km nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW
[l/100km]