Długo się zastanawiałem na zakupem rodzinnego kombi. Miałem swoje wymagania (automat w dieslu) i określoną kwotę, którą chciałem przeznaczyć na auto (150 000zł). Rozważałem passata, mazdę 6 oraz superba III. Po pokonaniu 4000km jest zadowolony z auta, fotele super wygodne a wyświetlacz HUD bardzo mi ułatwia podróżowanie.
Ostateczna decyzje została podjęta po przeanalizowaniu kosztu zakupu. Opel zaproponował najwięcej za tę kwotę. Mam nadzieję, że po 5 latach użytkowania Opla będę miał również pozytywne zdanie o tym aucie.
Na chwilę obecną 170koni bardzo ochoczo się zbiera.
Silnik diesla poprawiony względem poprzedniej wersji - bez problemu uszczelki smoka. Odchudzanie Insigni się powiodło. Jedyne zastrzeżenia mam do plastików użytych do wykończenia auta. Są one twrade i niemiłe w dotyku. Opierając nogę o ten plastik ma się wrażenie, że opel przyoszczędził na materiałach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, zupełnie wystarcza do komfortowego podróżowania i wyprzedzania. Na autostradach jedzie jak bajka. W mieście lubi niskie obroty.
Oszczędny przy łagodnym traktowaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Klasyka. Działa tak jak powinien działać automat. Nie szarpie, odpowiednio szybko zmienia biegi. Ta wersja skrzyni biegów stosowana jest również w BMW seri 2 oraz w volvo.
5,0
Układ jezdny
precyzyjnie. dla mnie ok.
choć jeździłem autami o lepszym układzie jezdnym, ten w insigni zupełnie mnie zadowala
5,0
Karoseria
jest jaka jest. ciężko cokolwiek dobrego lub złego powiedzieć po kilkunastutygodniach użytkowania
Komfort
5,0
Widoczność
auto duże, ale wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Ergonomia
tu bym przyznał nawet 6 gwiazdek. fotele AGR w skórze z wentylacja i masażem.
Idealnie na długie podróże (nawet stanie w korku może być przyjemne).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja foteli bardzo mi się spodobała, szczególnie kiedy nasze polskie lato jest upalne.
teraz to "must have"
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogólnie ok, z przodu mogłoby być trochę więcej miejsca na nogi. I te plastiki niemiłe w dotyku - powinno być więcej miekkich elementów w wykończeniu auta, szczególnie w okolicach tunelu środkowego. Opierając nogę o te plastiki...
Ale z tyłu to klasa sama w sobie. Mam 194cm wzrostu i czuję się na tylnym siedzeniu swobodnie.
5,0
Wyciszenie
dodatkowy pakiet wyciszenia sprawdza się.
Faktycznie z zewnątrz ten diesel jest głośny, ale w środku cicho.
Przy większych autostradowych prędkościach można rozmawiać zupełnie swobodnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie średnie 6,5 litra.
na chwilę obecną bez dodatkowych kosztów.
serwis opla śmiesznie tani np. wymiana oleju za 250zł.
zobaczymy co będzie potem.
5,0
Stosunek jakość/cena
to argument, który mnie przekonał
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW
[l/100km]