Ocena kierowcy - Opel Insignia II Sports Tourer GSi
coffee_man88,
14 godzin temu
Silnik 2.0 Turbo 260KM 191kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
150 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Jazda zimą w brązowej brei nie sprawia totalnie żadnych problemów z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu.
5,0
Całokształt
Jak dla mnie auto jest świetne. Prowadzi się bardzo dobrze, fotele AGR w wersji GSI na prawdę robią robotę, na dłuższej trasie masaż sprawdza się idealnie. Co do reszty to faktycznie poziom spasowania elementów wewnątrz mógłby być na nieco wyższym poziomie (trochę trzeszczy po kilku latach) no i kwestia stabilizatora z przodu też jest nieco kontrowersyjna. Trzeszczy przy resorowaniu jak Żuk, samych gum stabilizatora nie można dokupić, a cały zestaw jest dosyć drogi (no i niepotrzebnie go tak na prawdę wymieniać). Posiłkuję się nasmarowaniem tego co jakiś czas i jest lepiej.
Ale do rzeczy: samochód jest też bardzo ładny, moja wersja jest oklejona matową folią, a wszystkie chromowane detale są przemalowane na czarno, więc prezentuje się naprawdę świetnie. Pojazd jest duży i wygodny, idealnie sprawdza się jako samochód rodzinny.
Z rzeczy absolutnie pozytywnych to to, że pomimo posiadania najbardziej prestiżowej wersji Insignii to nadal jest Opel, więc ceny części są Oplowskie :)
Konkludując: Samochód nie drenuje nadmiernie potrfela, jedyny koszt związany jest ze spalaniem, ale na to już po prostu trzeba się zgodzić kupująć 260 konny silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 260KM 191kW
[l/100km]