Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting

Przemysław, 3 lata temu
Silnik 2.0 Diesel 174KM 128kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
2,43
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Ogólny wygląd, ale tylko jeśli chodzi o design, wizerunek z daleka, bo wykonanie jest tragiczne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : To żyje w tym aucie swoim życiem. Wątpię, by serwis nad tym panował. Mi tylko wykasowano błędy i tyle.
2,0
Całokształt
Nie kupiłbym więcej. Obraz upadku europejskiej motoryzacji.
Wrażenia
1,0
Silnik
Co mogę powiedzieć, jeśli w nowym aucie już kilkakrotnie świeciła mi kontrolka silnika, a wraz z nią odłączone zostały również inne ważne układy, w tym takie które odpowiadają za bezpieczeństwo?
1,0
Skrzynia biegów
Szarpie. W trybie normalnym przy jeździe pod górę zbyt późno redukuje, co prowadzi do poszarpywania. Zdarzyło się, że w trakcie wyświetlania awarii (kontrolka silnika/ nowe auto z marca 2021) skrzynia kopała przy zmianie P-R, N-R, N-D
1,0
Układ jezdny
Generalnie wygodny, dobrze leży na szosie, ale jak go mam pozytywnie ocenić, skoro przy zmianach nastawów aktywnego zawieszenia 2x podczas jazdy samochód mi odłączył wspomaganie układu kierowniczego? Ledwie się bezpiecznie zatrzymałem zatrzymałem.
1,0
Karoseria
Otrzymałem auto z błędami montażowymi (nie dokręcona lampa tylna, źle zainstalowana zaślepka przy lusterku wewnętrznym), licznymi mankamentami blacharsko-lakierniczymi, których przez wosk przy odbiorze nie dostrzegłem. Np. głęboka rysa w podkładzie pod lakierem na drzwiach kierowcy, błędy w lakierze na dachu, krzywizna (wypukłość) na daszku klapy (drzwi tylnych) etc.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nadmuch w siedzeniach bardzo słaby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Tak opływowy jak myśliwiec samochód powinien być cichszy, ale nie jest źle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Tragedia. Żałuję tej decyzji - łajno źle poskładane za katalogowe 212.000 zł
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam przebieg 2500 km, a już 2x byłem w serwisie. Lista błędów, które zczytano to 5 kartek formatu a4, z czego 3 dotyczyły braku komunikacji z systemami bezpieczeństwa, jak wspomaganie, pasy, wykrywanie kolizji, ESP itd
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Diesel 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7

Opel Insignia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting