Ocena kierowcy - Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting
Damian,
6 miesięcy temu
Silnik 2.0 Turbo 200KM 147kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
67 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Bardzo przestronny, komfortowy, rodzinny samochód. Największą zaletą jest silnik który zapewnia odpowiednią dynamikę w każdych warunkach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny. Nie ma najmniejszych problemów z wyprzedzeniem nawet przy komplecie pasażerów.
4,0
Skrzynia biegów
W moim egzemplarzu w trybie komfort skrzynia zbyt późno redukuje bieg na niższy przez co doprowadza niekiedy do wibracji z powodu zbyt niskich obrotów. W trybie normalnym i sport jest ok.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń
4,0
Karoseria
Nie jest to jakość premium. Ale w tych pieniądzach jak najbardziej akceptowalne. Podczas jazdy nie słuchać nieprzyjemnych odgłosów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo miękkie zawieszenie. Odczucia jakby się płynęło po nierównościach. Rozne tryby jazdy pozwalają odczuć różnicę w twardości zawieszenia oraz układzie kierowniczym.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Sterowanie klimatyzacja na ekranie dotykowym jak i fizycznymi przyciskami uważam za bardzo dużą zaletę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko.
Jeśli chodzi o klimatyzację mogłoby być lepiej ale może po kilku latach w moim egzemplarzu należałoby uzupełnić czynnik chłodniczy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrz bardzo przestronne dla rodziny 4 osobowej w sam raz.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h ok. Powyżej robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tych pieniądzach cieKo znaleźć coś lepszego u konkurencji. Szkoda że zakończyła się produkcja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory bezawaryjny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 200KM 147kW
[l/100km]