Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Michał, ponad rok temu
Silnik 2.0 CDTI 170KM 125kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 186 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Pięknie narysowane dla oka, przyjemne w prowadzeniu auto zwłaszcza z 8 biegowym automatem. Doskonale prowadzi się w zakrętach i świetnie hamuje. Moc wystarczająca, duży moment obrotowy, bez względu na obciążenie przyśpiesza sprawnie z każdej prędkości. W zasadzie nigdy nie traci "pary". Ilość miejsca w kabinie zaskakuje zwłaszcza na tylnym siedzeniu. Jakość materiałów w wersji podstawowej na poziomie auta kompaktowego. Bardzo kiepskie siedzenia bez AGR. Głośne szumy toczenia spod podwozia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny i oszczędny diesel. Ad blue więc w mieście nie ma problemu. Nie bierze grama oleju. Problemem jest jedynie rura od intercoolera, która pęka przy ok. 30 tys. km przebiegu (w zasadzie w każdym egzemplarzu). Przy przebiegu 150 tys. km urwała się śruba mocująca sprężarkę najprawdopodobniej pod wpływem drgań.
5,0
Skrzynia biegów
Pomimo tego, że to klasyczny automat to biegi zmienia płynni i niezuważalnie. Jedynie przy 70 km/h wrzuca 8 bieg i czuć, że obroty są za niskie.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak auto kompaktowe. Czuć niską masę samochodu. Według mnie najlepiej prowadzące się auto w klasie D. Super hamulce. Zawieszenie bez oznak zużycia do 150 tys. km.
4,0
Karoseria
Odporny lakier. Brak oznak korozji po 3 latach. Cienka blacha drzwi, dachu, podłogi rezonuje podczas jazdy. Auto jest głośne.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność, nawet bez kamery cofania.
5,0
Ergonomia
Super intuicyjne. Mało przycisków na desce rozdzielczej. Porządek i miło rozplanowane rozwiązania np. automatyczny korek paliwa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna, ale głośna wentylacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super. Jedynie bagażnik mógłby być bardziej głęboki.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne. Jeśli kupujesz nowe auto pomyśl o profesjonalnej firmie wyciszającej nadkola i drzwi (pomaga). Dobre wyciszenie od wiatru, ale bardzo dużo dźwięków przenosi się od podwozia (to nie wina opon).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 30 tys. km pękła rura od trubiny. Spadek mocy i laweta. Usunięto na gwarancji. Koszt rusy 140 zł. Przy 150 tys. km urwana śruba od turbiny, Serwis poradził sobie z wykręcenie urwanej części.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia II Grand Sport