Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

TDG, 4 lata temu
Silnik 2.0 CDTI 170KM 125kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : mocny plus np w stosunku do superba
Inne : światła i reflektory LED
Inne : szybkość działania android auto
4,0
Całokształt
wersja ELITE, auto ma bardzo ładną linię z każdej strony, świetne światła matrycowe led, super system foteli AGP i sprężyste zawieszenie nawet bez dodatkowych trybów regulacji wprost idealne auto na trasę, nieco gorsze ze względu na gabaryty czy marny pilot parkowania do miasta. Mimo, że mam ją od niedawna nadal uważam że w grupie aut do 130tys PLN z większym silnikiem diesla i automatem jest to najlepszy obecnie wybór
Wrażenia
4,0
Silnik
cichy jak na diesla, szczególnie po osiągnięciu właściwej temperatury i wyższych prędkościach. Nie jest to typ sportowca zachęca do statecznej jazdy. Zużycie paliwa zdecydowanie bliżej 8L niż tego co deklaruje producent
4,0
Skrzynia biegów
8 biegów najnowszy automat który jest także w peugeot czy volvo, które czasami się gubią, niby inteligentnie dostosowywują się do zapotrzebowań kierowcy. Komfort automatu w pełni jednak mozna docenic na autostradzie czy trasie gdzie szybko i precyzyjnie zmienia biegi , w mieście czasami się gubi
5,0
Układ jezdny
stabilnie i sprężyście, nie jest to auto na serpentyny natomiast zapewnia należyty komfort i stabilność. nie wiem jaki wpływ na to mają opony 18' i opony 245 o profilu 45.
4,0
Karoseria
bardzo ładnie narysowana linia, zdecydowanie lżejszą kreską niż poprzedni model którą też jeździłem. brak stuków czy trzasków. jedynie system otwierania tylnej klapy bez rączki jakiś mało przemyślany.
Komfort
3,0
Widoczność
tu chyba najsłabszy punkt, słaba widoczność do tyłu plus marny pilot parkowania dający mnóstwo błędów tu opel może się uczyć od VW. Niestety nie mam kamery cofania ale z tego co wiem to też bez zachwytów o marnej rozdzielczości
5,0
Ergonomia
Sama deska też ładnie narysowania nachylona do kierowcy o niebo przyjemniejsza niż sztampa z grupy VW. Materiały, plastik w dolnej części mogłyby być miększy, a schowki których za dużo nie ma, w tej klasie auta winny być w standardzie flokowanie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak piątej gwiazdki za brak funkcji REST w klimie i regulacji co 0,5 C
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest to Superb królowa przestrzeni, ale porównując do modelu poprzedniego wprost można się zgubić. Bagażnik 490l też mógłby być nieco głębszy i bardziej ustawny ale z rodziną na wakacje można się zmieścić
4,0
Wyciszenie
tylko po rozruchu słychać silnik potem ok, nawet przy prędkościach autostradowych rzędu 160km h można swobodnie rozmawiać, a szerokie opony nie generują szumu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty paliwa na ten moment będą nieco większe od prognozowanych
4,0
Stosunek jakość/cena
nie jest to premium ale w tej cenie chyba najładniejsze auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy zapodaniu basu coś rezonuje w drzwiach kierowcy dziwne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia II Grand Sport