Najprzyjemniejszy samochód jakim miałem okazję jeździć jako kierowca. Limuzyna pełną gębą. Jest bardzo długi, pasażerowie mają pełno miejsca na nogi i dla siebie. Bagażnik niby tylko 500l, ale na oko nie idzie odróżnić co ma większy kufer Insignia, Mondeo czy Passat
Wrażenia
4,0
Silnik
136KM w dieslu sprawdza się znakomicie
5,0
Skrzynia biegów
najlepszy automat jakim miałem okazję jeździć
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
bardzo miękki lakier, rysujący się od patrzenia.
Karoseria jest cienka, kasztan spadający na słupek D wgniótł się o 5mm i nie wrócił do stanu pierwotnego. Podobne wgniotki na dachu i na klapie bagażnika
Komfort
3,0
Widoczność
samochód jest długi i czuć to przy jeździe i parkowaniu. Za długi przód bardzo utrudnia parkowanie (na szczęście są czujniki)
5,0
Ergonomia
Klasa, wszystko jest pod ręką i na swoim miejscu. Sterowanie przyciskami a nie panelami dotykowymi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Klasa premium.
3,0
Wyciszenie
wyciszenie kabiny podczas jazdy mogłoby być lepsze, przy wyższych prędkościach głośno w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód służbowy więc koszty mnie nie interesowały
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód służbowy więc koszty mnie nie interesowały
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sporadycznie i losowo przez ponad rok wyskakujące błędy czujników ciśnienia kół, znikały po czasie same
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samoczynnie awarii uległa wiązka silnika, dając błędy ESP, ABS i wszystkich innych systemów jazdy, łącznie z tempomatem - załączyła się choinka ikonek. A zaczęło się od sporadycznie wyskakujących błędów czujnika ciśnienia kół.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CDTI 136KM 100kW
[l/100km]