Samochód naprawdę świetny, wcześniej jeździłem Mazdą 6 GH, tu jest o niebo lepiej. Słaba widoczność do tyłu to fakt ale to wynik linii nadwozia. Poza tym póki co same plusy poza spalaniem, choć przy 260 KM z benzynowego silnika z automatem i napędem na cztery koła, 10,5-11L/km to uczciwe spalanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Póki co dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Nie tak szybka jak DSG ale wcale nie wolna.
5,0
Układ jezdny
Regulowane zawieszenie mistrzowskie!
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyło bardzo kiepsko. Lusterka w porządku. Do przodu i na boki dobrze.
5,0
Ergonomia
Ergonomia super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa dobrze. Wpisy o nawiewie na same nogi wyssane z palca.
Jeżdżę na trybie auto.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca na tylnej kanapie niż E-klasse W212.
4,0
Wyciszenie
Aktywne zagłuszanie hałasu działa dobrze. Gorzej niż w Passacie, o niebo lepiej niż Mazda 6
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co ubezpieczenie relatywnie do konkurencji mniej drogie(choć i tak drogie!)
5,0
Stosunek jakość/cena
Super!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poluzowany PIN drugiego cylindra wymagał kontroli w serwisie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 260KM 191kW
[l/100km]