Inne
: Komfort
Lekkość w prowadzeniu
Silnik
Koszty
4,0
Całokształt
Linia super, jest to długa limuzyna, ale nie w 100% idealna.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy, umiarkowane zapotrzebowanie na paliwo, dynamika dla normalnie jeżdżących wystarczający, da się szybko jeździć ale trzeba trzymać na obrotach, dla kozaków to opc.
4,0
Skrzynia biegów
Stary dobry automat hydrauliczny japoński aisin jest ospały, ale można go lekko przyśpieszyć na manetkach. Mnie to nie przeszkadza wymiana oleju raz na 60 tyś w serwisie koszt 840 zł
4,0
Układ jezdny
Jest ok. Komfortowy i stabilny w szybkiej jeździe. Zwykłe zawieszenie
4,0
Karoseria
Karoseria jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
+4
4,0
Ergonomia
+4
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedynie co to włączanie klimatyzacji powinno być bardziej intuicyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfort jak w superb.
3,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę pojazdu jest średnio, moim zdaniem troszkę mogli nad tym popracować.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty przyzwoite jak na klasę samochodu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to BMW, AUDI itp, ale wygląd, jazda i koszty utrzymania oraz niska awaryjność jest strzałem w dziesiątkę. Rocznikowo do VW Arteona trzeba dołożyć około 45 tyś. Jeździłem Arteonem i powiem tak do normalnej jazdy i użytkowania praktyczego nie warto dopłacać do VW.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na chwilę obecną nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Turbo 165KM 121kW
[l/100km]