Gdy kupiłem trzy lata temu, wszyscy się oglądali za tym samochodem. Miałem kiedyś Insignie pierwszej generacji i mamy do czynienia z olbrzymim skokiem, jest duzo miejsca, dobre materiały we wnętrzu i najważniejsze- w końcu dobrze się prowadzi bo schudła!
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichutki, spalanie 8 litrów chociaż jest bardzo podatna na to jak mocno wciskasz pedał gazu.
4,0
Skrzynia biegów
Standardowa hydrokinetyczna, bez wodotrysków, raczej leniwa ale płynna, lepiej wbija biegi w górę niż redukuje. Wymieniajcie olej i 200kkm zrobicie.
Jak się parkuje na wzniesieniu, nieprzyjemnie strzela przy wrzucaniu D, zastanowiłbym sie 10 razy przed zakupem auta które jeździło gdzieś w górach.
5,0
Układ jezdny
Największa zmiana na + względem poprzednika
4,0
Karoseria
lakier miękki, nie myjcie na szczotkach
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Minimum przycisków i sterowanie radiem oraz klimą klasycznie- manualnie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak ktoś nie wierzy ile to ma miejsca z tyłu podpowiem- na pewno więcej niż masz w swoim aucie!
5,0
Wyciszenie
Bardzo ciche auto
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnej awarii
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 100kkm awaria przegubu prawego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Turbo 165KM 121kW
[l/100km]