Auto jest super. Prowadzi się genialnie, zwłaszcza w trasie. Rewelacyjne są matrycowe światła - dzięki nim będziecie chcieli jeździć tylko w nocy :) Zawieszenie świetne, wygłuszenie 5+, mega wygodne fotele.
Z minusów:
-silnik 1.5turbo w automacie pali jak smok (zimą przy mrozie, w mieście spalanie 12.5-13 litrów, w lecie około 11.5)
-w związku z powyższym (mały zasięg)
-brak elektrycznej klapy bagażnika
-słaba obsługa klimatyzacji (część opcji dostępna tylko w ekranie dotykowym)
Plusy:
-świetne wyposażenie - chyba najlepsze w klasie (HUD, matrycowe światła, fotele AGR)
-auto prezentuje się bardzo prestiżowo
-doskonała trakcja
-ogromna przestrzeń dla pasażerów
-świetne hamulce
Podsumowując, ciężko znaleźć w klasie średniej samochód który w takiej cenie oferuje taki wypas. Wymiarami samochód plasuje się prawie w segmencie E - jest o milimetry mniejszy niż BMW 5 czy Audi A6.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dynamika ok, przy dużych obrotach głośny, spore spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Super skrzynia. Działa bez zarzutu jak na 1.5 l silnik
5,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie - samochód kierowcy, reaguje na wszystko.
5,0
Karoseria
Jest ok, piękna paleta kolorów do wyboru.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacyjny komfort. Potężna ilość miejsca w kabinie. Genialne fotele.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu w wersji ELITE. W niższych wersjach średnio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna ilość miejsca z przodu i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Jest ok, ale można zakupić dodatkowy pakiet wygłuszeniowy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Turbo 165KM 121kW
[l/100km]