Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Koenigsegg, 4 lata temu
Silnik 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 95 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : auto jest po prostu bardzo ładne
4,0
Całokształt
Auto mam 2 lata; kupiony jako nowy z salonu. Obecnie przejechane blisko 100 tys. km więc uważam, że po tym czasie moja opinia będzie obiektywna.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo krótka jedynka. Praktycznie pierwszy bieg służy jedynie do ruszenia. Na normalną jazdę w zupełności moc silnika jak również moment obrotowy wystarczy. Najbardziej silnik zaskakuje w jeździe autostradą. Z prędkości 120-170 na prawdę długo czekać nie trzeba.
1,0
Skrzynia biegów
Największe nieporozumienie w tym samochodzie to skrzynia biegów. Po prostu DRAMAT przez duże litery. Ta skrzynia nie powinna znaleźć się w tym aucie. Biegi wchodzą luźno; jeszcze nie zdarzyło mi się aby przy redukcji z czwórki na trójkę nie szarpnęło autem a jeździć potrafię bo trochę kilometrów w życiu pokonałem. Ta skrzynia w zupełności nie pasuje do tego samochodu. Całe auto oceniłbym wysoko skrzynia biegów to jedna wielka katastrofa. Odradzam manual. Bierzcie automat. Skrzynia manualna od samego początku nawet z przebiegiem 40 km sprawiała problemy; uczucie pływania; szarpania; PORAŻKA!!
5,0
Układ jezdny
I tu miłe zaskoczenie. Auto prowadzi się pewnie; czuć że prowadzimy pojazd który idealnie się prowadzi; bardzo ładnie pokonuje zakręty. Daleko mu to BMW czy aut które są wzorem układu jezdnego ale duży plus względem poprzedniej wersji.
5,0
Karoseria
Dla karoserii kupiłem ten samochód. Piękna linia; opadający dach; masywna sylwetka na 18 felgach opona 245/45/18 na prawdę robi robote. Bardzo ładny samochód
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń; oczywiście auto jest duże więc trzeba się nauczyć nim jeździć czy parkować ale bardzo dobrze skręca
5,0
Ergonomia
w porównaniu do poprzedniej Insigni dużyyy plus. Tak trzymać. Wszystko pod reką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest okey; klimatyzacja mogłaby być odrobinę cichsza ale ładnie chłodzi dobrze grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dobrze
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie Opla Insigni B podzieliłbym na dwie części; Pierwsza to opory powietrza i wyciszenie uszczelek w drzwiach i tutaj Opel spisał się bardzo dobrze. Nie słychać wiatru; ani odgłosów aut które jadą obok. Druga część to wyciszenie podłogi oraz nadkoli na tylnej osi i tutaj dramat. Opel w ogóle nie dał pianek ani mat wygłuszających. Bardzo słychać toczenie się kół powyżej 100 km na godzinę. Polecam dodatkowe wygłuszenie wnętrz. Wtedy w aucie robi się miło i przyjemnie. Koszt nie jest mały bo 4-5 tysiące ale czuc różnice.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez żadnych niespodzianek; koszty podtawowe
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby skrzynia manualna była lepsza i Opel lepiej wygłuszyłby podłogę oraz nadkola auto byłoby idealne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie psuje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia II Grand Sport