Bardzo fajny samochód. Rewelacyjne światła, mega wygodne fotele kubełkowe AGR z masażami.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę dużo pali, nie jest demonem prędkości. Na 1 i 2 biegu wydaje się zamulony, ale od 3 w górę idzie już naprawdę fajnie. 180 po autostradzie można jechać bez mekki. Prowadzi się pewnie
4,0
Skrzynia biegów
Klasyczy hydrokinetyczny. Nie zaszybki, ale tragedii nie ma. 1,2 bieg strasznie krótkie.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Przyklejony do drogi. Sprawdza się system Flex ride
5,0
Karoseria
Mam białą perłę. Wygląda świetnie, nie widać niepokojących objawów jak to w oplu. Podłoga jednak mniej zabezpieczona bo pojawiają się przebarwienia
Komfort
5,0
Widoczność
Są kamery i czujniki więc problemu żadnego nie ma
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa błyskawicznie. Fotele trochę słabo wentyluja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie miejsca full
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej, ale to diesel więc raczej nie ma co się łudzić że będzie jak w hybrydzie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Widać pewne niedociagniecia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nic się nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.W.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BiTurbo CDTI 210KM 154kW
[l/100km]