Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Country Tourer

Cochise, 4 lata temu
Silnik 2.0 CDTI 210KM 154kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia II Country Tourer 2.0 CDTI 210KM 154kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Genialne 4x4, świetna skrzynia biegów
Zawieszenie : adapacyjne, godne polecenia
Karoseria : naprawdę pakowne auto
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Fotoradary i nieoznakowane radiowozy :)
Inne : Niezmiennie wkurzający system Start-Stop, który na szczęście można wyłączać
Inne : Otwieranie bagażnika machnięciem nogi to jakaś iluzja - zwykle nie działa gdy potrzebne, a potrafi się uruchomić przypadkowo np podczas sprzątania auta. Wyjątkowo niepotrzebny i nie działający gadżet
5,0
Całokształt
W rodzinie jest jeszcze Insignia GSi i Insignia SportsTourer 2.0D 4x4. Wszyscy niezależnie mamy podobne wrażenia. Zdecydowanie wymieniam na następną taką samą Ojciec przesiadł się z BMW X4 i twierdzi że poprzednie auto to wóz drabiniasty w porównaniu do Insignii.
Wrażenia
5,0
Silnik
genialny, dynamiczny, ładnie mruczy
5,0
Skrzynia biegów
duże zaskoczenie w porównaniu do automatów ze starszej Insignii. Szybka i nie szarpie. Zmiana biegów prawie niewyczuwalna. Bezawaryjna, przy tym przebiegu Passat z DSG już zapoznał się z załogą serwisu.
5,0
Układ jezdny
GENIALNY!!! adaptacyjne zawieszenie wyczywalna natychmiast zmiana ustawień. Nawet w trybie standardowym trzyma się drogi jak tramwaj szyn, dynamiczne zakręty stabilne - o bujaniu w stylu Mondeo w zakręcie można zapomnieć.. Ogólnie prowadzenie bardzo podobne do starszej Insigni w dieslu 2.0.
5,0
Karoseria
długa i pakowna. Nawet skośna tylna szyba nie przeszkadza przy przewożeniu szafy. Bagażnik bardzo pakowny. Dzięki regularnemu kształtowi i płaskiej podłodze o wiele bardziej pakowny niż np. Superb i to mimo tego że ma 100l mniej. Zapakowane 800kg (!) kostki brukowej, powolna jazda i nawet nie dobijało amortyzatorów
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu tak sobie, zwłaszcza przy poniesionych zagłówkach tylnych. Idzie się przyzwyczaić. W Mondeo jest lepiej, w Passacie podobnie. Do przodu - słupki przednie i boczne nie zasłaniają tak bardzo jak np.w Mondeo
5,0
Ergonomia
Nic nie brakuje, jedyny drobny mankament - przyciski HUD i przeciwmgielne trzeba się wychylić by je dojrzeć W podłokietniku brakuje regulacji wysokości jak np w Passacie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyba przednia ogrzewa się sporo wolniej niż w Mondeo. Nagrzewanie wnętrza - nie jest źle, ale zimą np, Passat nagrzewa się szybciej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni tyle ile potrzeba, wrażenia mogę porównać do Passata. Nie ma wrażenia "niepotrzebnej wolnej przestrzeni" jak np w Mondeo. Z tyłu miejsca bardzo dużo.
5,0
Wyciszenie
nic nie brakuje
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
realne spalanie 7,6l, max przebieg na baku to 920km. Stara Insignia 2.0D wypada o lepiej o litr/100km i 250km dalej na baku
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryka - potencjometr pedału gazu, filtr DPF
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żandych poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia II Country Tourer