Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Niezadowlony użytkownik, 3 lata temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 221 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
2,00
52% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Jest świetne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : TRAGEDIA!
2,0
Całokształt
Samochód który kupuje się wzrokiem. Ciężki, awaryjny, niezbyt dynamiczny. Kupując samochód, stajesz się niewolnikiem tego auta. Jazda na aplikacji w celu prawidłowego wypalania dpf, przed każdą dłuższą drogą modlitwy o bezpieczny powrót na kołach, nie na lawecie, o słynnej uszczelce smoka oleju i panewkach w silniku 2,0 cdti nie wspomne. O samochód dbasz, pakujesz w niego ogromne pokłady pieniędzy, a na sam koniec odwdzięcza się awarią uniemożliwiającą dalszą jazde. Samochód jest ładny, to fakt, ale wystarczy wejść na forum insigni i poczytać o słynnych problemach z zacierającymi się na potęgę silnikami. Wracam do francuskiejm bezawaryjnej motoryzacji.
Wrażenia
1,0
Silnik
Zacierające się panewki, problemy z dpf, uszczelką smoka oleju. Nie jest dynamiczny przez mase samochodu. Jedyny plus to kultura pracy.
2,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Chyba jedyna dobra strona tego samochodu. Zawieszenie flexride daje nam możliwość z korzystania z opcji tour i sport. Zależnie od naszych preferencji, możemy w samochodzie poczuć sprtowy charakter poprzez sztywne zawieszenie, bądź też jechać w miarę komfortowo.
3,0
Karoseria
Bez większych ognisk rdzi, opel zrobił postęp.
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu beznadziejna przez opadającą linie dachu i grube słupki b i c. Dodając do tego fakt, że samochód jest długi, na ciasnych parkingach wyjazd tyłem nie należy do najprzyjemniejszych.
2,0
Ergonomia
Tunel środkowy ok, reszta taka sobie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest sztucznie napompowane przez grube zderzaki i klapę bagażnika. Z zewnątrz można odnieść wrażenie, że w samochodzie można przewozić 4 osoby i deskę surfingową, jednak jak już się do tego środka wejdzie, cały czar pryska. Myslę, że jest tam niewiele więcej miejsca niż w astrze.
2,0
Wyciszenie
słabe. Dopóki nie wyciszy się drzwi, głośniki w ogóle nie dają rady. Z zewnątrz również słychać szum i otoczenie.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części może i nie są drogie, dostępność oryginalnych części używanych też jest duża. Warto jednak się zastanowić dlaczego tak jest.. Może dlatego, że bardzo duża część tych samochodów stoi z zatartymi motorami ?
2,0
Stosunek jakość/cena
Według mnie nie warte swojej ceny. Można mieć w tej cenie bezawaryjnego francuza z silnikiem 2,0hdi, bądź mondeo czy passata z 2,0 tdi cr.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z elektroniką, co rusz wyskakujące błędy świateł afl, dpf, egr, wadliwe domykanie klapy bagażnika,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zacierający się na potęge silnik A20DTH, wadliwe diesle, problemy z dpfem, egr, turbiną, klapami kolektora, i wiele wiele innych.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Sports Tourer