Inne
: że wciąż go mam. I totalnie mam w d. wszystkie te usterki wale drzwiami jak żukiem, nie zamykam auta - może ktoś ukradnie to będę miał spokój.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: haldex/moduł
Układ hamulcowy
: przegrzewające i wyginające tarcze
Układ elektryczny
: co chwile jakieś czujniki
2,0
Całokształt
Auto porażka, non stop coś. Salon Polska bezwypadkowy.
Wrażenia
2,0
Silnik
Po 112tys padł haldex - i jego moduł (tylny napęd - wersja 4x4 - haldex w ASO 15k moduł 4k). Nie uznane na gwarancji. Szyberdach nie działał a serwis ASO twierdzi że może zrobić ale z rozliczeniem ilości godzin bo nie mają schematu połączeń szyberdachu z elektroniką -buahahaha moja odpowiedź i wyjście na tzw. pięcie.
1,0
Skrzynia biegów
CVT - tragedia - konstrukcja rodem z lat siedemdzisiątych - po pierwszych jazdach nib y fajnie niby przyspiesza ale na dłuższą metę tragedia. Wycie silnika bez widocznego przyspieszenia. Kickdown nie istnieje w tym aucie.
1,0
Układ jezdny
Ciężkie auto dobrze trzyma się drogi w trybie sport. Hamulce tragedia po 10tys wymiana tarczi klocków bo przegrzane wyginają się i koło kierownicy przy hamowaniu z 170 do 140 wyrywa ręce.
Komfort
5,0
Widoczność
brak zarzutów
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wieje na maxa (wymienione filtry, klima nabita) a rezultat słaby. Głośno działa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zarzutu. jasne wnętrze plus szklany panoramiczny dach powiększa przestrzennie auto
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie części (podstawowe wymiany, rozrząd, intercooler, zawieszenie, etc). Ale spalanie to tragedia jak na 160KM mocy diesel.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to czujniki parkowania, to czujniki tylnych drzwi, to szyberdach, to siłownik tylnej klapy (automatyczne otwierani/zamykanie) - co chwile coś.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrz wyżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]