Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

GrandeCzewa, 8 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,38
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Samochód bardzo mnie zawiódł. Auto podobało mi się od dawna dlatego zdecydowałem się przesiąść do Insigni z VW Passata. Mówiąc szczerze jestem w szkoku że auta tego samego segmentu, tej samej klasy tak bardzo mogą różnić się jakością wykończenia.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultury pracy praktycznie brak, mocy wystarczająco, w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów bardzo paliwożerny. Lubi zacierać się na panewkach. Po zakupie auta koniecznie wymienić V-Ring na smoku pompy oleju.
3,0
Skrzynia biegów
Jak na auto z 2009 roku skrzynia nie powala a DSG nie dorasta do pięt. Długi czas reakcji na pedał gazu.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi mimo 18 calowych felg. Bardzo precyzyjny, zawieszenie ciche.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, troszkę gorzej jest przy jeździe do tyłu ale czujniki parkowania robią swoja robotę.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy. Bez zastrzeżeń.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy rodzinie z dwójką małych dzieci miejsca jest wystarczająco, z zewnątrz auto wydaje się dużo większe.
3,0
Wyciszenie
Silnik bardzo słyszalny w aucie nawet przy niższych obrotach. Skrzypiący tunel środkowy z tandetnego plastiku to bolączka każdej insigni.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani rozrząd, pozostałe części eksploatacyjne również w rozsądnej cenie. W przypadku awarii silnika - co często się zdarza w 2.0 CDTI - koszty sięgają nawet 10000 zł.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tandetne trzeszczące plastiki, nawet octavia mimo twardych plastików nie skrzypi! Osobiście uważam że auto nie jest warte swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często pojawia się błąd adaptacyjnych reflektorów.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięty tłok.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sports Tourer