Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Fili_P, 12 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To moje pierwsze auto zasilane ON (wcześniej przerobiłem i benzynkę i LPG)-bałem się, ale nie potrzebnie. Trzeba sobie zrobić naprawdę dobry rachunek sumienia co do stylu jazdy, trasy codziennej itp i wtedy podjąc logiczną decyzję (ja robię ok 19kkm rocznie; ok 3-ch dni wtygodniu w jeżdzie typowo miejskiej i około 3-ch dni w tygodniu po 2x po 35km na obwodnicy trójmieskiej. Moim zdaniem 160kucyków w tym aucie wystarczy-mi pasują.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : jakiś komunikat po miesiącu wyskoczył-pomogło+regulacja wysokości świecenia AFL była konieczna
Inne : przesmarowali jakąś puszkę filtra-pomogło
Przeniesienie napędu : regulacja poduszek silnika była konieczna-pomogło
5,0
Całokształt
Ludzie szukajcie aut z rocznika modelowego 2011 - wyeliminowano większośc boloączek wieku dziecięcego
Wrażenia
4,0
Silnik
160 kucyków raczej nie zawodzi; jeśli chodzi o dźwięk nie da się ukryć, że to klekot (przynajmniej na zimno)
4,0
Skrzynia biegów
Zawsze mnie zastanawia ten 6 (\"nad\")-bieg. Jeśli nie będziesz miał okazji wypaśc na dłuzej na austostradkę to w aucie z DPF mogłoby go równie dobrze nie być
4,0
Układ jezdny
Ciut odstaje od Mondeo i np Volvo, czy BMki ale, jak dla mnie na plus w stosunku do Passata, Avensisa, Lagunki, Octavi, Superba (tymi miałem okazję porównać jak kupowałem nowe)
Komfort
4,0
Widoczność
to tyłu w kombiaku przy przyciemnionych szybach bez czujników parkowania byłoby ciężko-ale czujniki załatwiają sprawę
5,0
Ergonomia
Podłokietnik w mojej wersji (Edition-ze zwykłym ręcznym - nie elektrycznym) to jakiś żart-dziura dokładnie w mijescu gdzie trafia łokieć-za to lewa ręka idealnie trafia na drzwi. Nie rozumiem co ci dziennikarze przyczepiają się ciągle do dużej ilości przycisków na konsoli środkowej-mi to pasuje do każej funkcji jest jeden przycisk (i w cale nie sa małe)-raz klik odruchowo po tygodniu i bez klikania i przełączania po trzy razy żeby dojśc do interesującej mnie funkcji
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak to prawda - jeśli masz 190cm wzrostu (jak ja) to dzieciakom do 13-15 roku życia z tyłu zostaje za kierowcą dokładnie tyle miejsca ile powinno i nic więcej. I wystarczy. W tej klasie autmasz w zasadzie trzy wybory: big bagażnik=Mondeo/ big przestrzeń dla pasażerów =Superb/ reszta klasy D wygląda podobnie-musisz pojechać wsiąść i zobaczyć co Ci bardziej pasuje.
4,0
Wyciszenie
Można by to jeszcze ciut dopracować - zwłaszcza przy wyższych prędkościach albo jak odpalasz zimnego Dieselka zimą - ale i tak jest o niebo lepiej niż w większości kompaktów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mi pasuje (6,5L średnia), dobra karta rababtowa od Dilera przy zakupie i nie ma co kombinować z jeżdżeniem do Pana Kazia-a po gwarancji pamiętajmy, że to ciągle i tylko, albo aż Opel-więc da się żyć
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo zawsze mogłoby być lepiej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na początku trochę czarowała elektronika i jakieś drobne stuki puki-ale serwis w ramach gwarancji wszystko wyeliminował
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Sports Tourer