Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Maciej, 13 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 79 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Mam opcje z elektroniczną zmianą twardości - naprawdę OK. Duży PLUS
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : brak słów
Karoseria : odpadający lakier
Układ elektryczny : EGR
3,0
Całokształt
Każdy oceni to inaczej
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik elastyczny, jednak głośny
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. tylko przełożenie na pierwszym i drugim biegu jest \"skopane\", nie da się jechać wolno na drugim biegu i powstaje konieczność włączenia jedynki.
5,0
Układ jezdny
Brak uwag, super trzyma się drogi, jest komfortowy i ostry jednocześnie :)
Komfort
4,0
Widoczność
brak uwag, kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
dla mnie ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak uwag, czasami blokuje się klapa otwarcia zasilania powietrza z zewnątrz ale wraca do normy po wyłączeniu silnika na 30 minut, jeżeli nie to kolejne 30 min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla nie super
3,0
Wyciszenie
Jeżeli chodzi o opływ powietrza to ok. natomiast silnik słychać, przestaje przeszkadzać przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mogło by być mniej ale tragedii nie ma.
4,0
Stosunek jakość/cena
nie brałem tego pod uwagę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dporo drobiazgów sie pier... Odpadają chromy, przycisk otwarcia klapy, blokada wentylacji, odpadanie plastyku przy konsoli środkowej-miejsce na kubki.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodziła się rolka rozrządu!!!, na szczęście w czas wybrałem się do serwisu i wymienili cały rozrząd, jednak nie wymienili pompy wody bo stwierdzili, że jest ok. a ta z kolei wysiadła 3 miesiące później już po gwarancji!!! Dziwne stuki w silniku (lub skrzyni) przy dodaniu i puszczeniu gazu, ale nie wiedzą dlaczego więc nie ma co naprawiać, poczekamy. Dwa razy w ciągu roku wymiana zaworu EGR gdyby nie gwarancja to 3 tys. poszło. Stuki w zawiaszeniu-okazało się, że do wymiany końcówki stabilizatora-gwarancja tego nie obejmuje, a tu ciekawostka wcześniej pękł drążek stabilizacyjny pomiędzy jedną i drugą stroną zawieszenia. Odpadł lakier pomiędzy błotnikiem a zderzakiem, źle ustawiona szczelina spowodowała odparzenie SAMI OCEŃcie jak bezawaryjne jest to auto, NIE POLECAM!!!

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sports Tourer