Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

INSIGNIA2009, 14 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : duży postęp w stosunku do Opli poprzednich generacji, szczególnie jeśli chodzi o design wnętrza - zwłaszcza polecam wersje cosmo. Wygląd zwnętrzny, zwłaszca wersji kombi uważam również za bardzo atrakcyjny
4,0
Całokształt
całokształt oceniam dobrze ale składają się na niego wszystkie powyższe. Kupiłbym to auto ponownie ale chyba bym się dobrze zastanowił czy to ma być automat
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc ok,kultura bez zastrzeżeń. O elastyczności w dużej mierze \"decyduje\" automatyczna skrzynia biegów ale nie mam zastrzeżeń
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia automatyczna: nie bardzo podoba mi się 1-2, rusza mało dynamicznie, ciężko; od 3 dużo lepiej, dalej już bardzo gładko. Dobrze oceniam kick-down, niewielkie opóźnienie.
5,0
Układ jezdny
trzyma się drogi bez zastrzeżeń (opony 245/45/18), wertepy więcej niż akceptowalne. Dość fajne, twarde zawieszenie, ja takie lubię. Na śniegu, w górach ESP super, zwłaszcza w połączeniu z automatyczną skrzynią
Komfort
3,0
Widoczność
No tu potrzeba trochę wprawy, zwłaszcza wysunięta \"rufa\" w kombi jest nieobliczalna - czujnik cofania to dodatek obowiązkowy! Widoczność na boki znacznie ograniczają szerokie środkowe słupki. Generalnie - nie wiem czy u konkurencji jest dużo lepiej, tak chyba wygląda każdy sport tourer
5,0
Ergonomia
Wszystko w miarę pod ręką, przyciski czytelne. Duże brawa za wprowadzenie przycisku \"back\" w konfiguracji radia i wyświetlacza - w Vectrze jego brak to była prawdziwa zmora. Dobra regulacja foteli (polecam raczej dopłatę do elektrycznej, zwłaszcza jak jest >1 kierowca). Schowki w dostatecznej ilości i praktyczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam uwag, a to chyba znaczy że dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jesteśmy niewysoką rodziną, toteż przestrzeni nie brakuje. Dotyczy to również bagażnika w kombi, brak zapasowego koła i dojazdówki powoduje, że pod podłogą jest prawie drugie tyle co nad podłogą
5,0
Wyciszenie
wyciszenie dobre, ukrytych stuków i skrzypień nie zarejestrowałem. Przy dużej szybkości (>140) hałas chyba jednak ponadprzeciętny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Teraz porcja dziegciu do beczki miodu - automat, pomimo że diesel, to nie czołówka oszczędności; w mieście 10,5, najlepsza wersja na trasie to 7,3. Nie wiem czy to tylko mój tak ma ale z tego co czytam, to wypada fatalnie w porównaniu do manualnej skrzyni. Wg folderów Opla nie tak miało być chociaż naprawdę się starałem; potem machnąłem ręką, jeździłem po swojemu - a zużycie specjalnie nie wzrosło!Wg moich obserwacji ten automat szczególnie \"pije\" w korkach miejskich.
4,0
Stosunek jakość/cena
duże możliwości doboru pakietów, myślę że z tym wyposażeniem cena akceptowalna.Uważam tylko, że dla wersji Cosmo takie rzeczy jak np biksenony powinny być standartem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę chorób wieku dziecięcego:wypadła klapka osłaniająca spryskiwacz reflektora, awaria zaczepu rolety bagażnika, awaria programu sterującego czyszczeniem DPF, rozkojarzenie radia z zapłonem - generalnie drobiazgi, ale chciałoby się żeby ich nie było
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sports Tourer