Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Pete46, 8 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Samochód płynie po drodze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzypiący lub klikający pedał sprzęgła.
Przeniesienie napędu : Ciężko wchodzący 1 bieg.
4,0
Całokształt
Wygodny i przestronny samochód dla 4 osobowej rodziny. Idealny na długie trasy. Z dobrym, żwawym, bezawaryjnym silnikiem, świetnymi właściwościami jezdnymi i genialnymi reflektorami. Ogólną ocenę obniża kilka drobnych ale denerwujących usterek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ponad 200tys przebiegu silnik OK, rozrząd wymieniony przy 160tys Silnik żwawy, duża łatwość w wyprzedzaniu. Turbo oryginał.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok, ale jest kilka minusów: 1. W chłodnym okresie roku ciężko wchodzi 1 bieg. 2. Po 200tys przebiegu trzeba raz na 2 miesiące przesmarować linki od skrzyni ponieważ inne biegi też ciężko wchodzą. Odniosę się do sprzęgła...bardzo kiepsko...w co drugiej skrzypi pedał sprzęgła a dokładnie to tłoczek od pompy.
5,0
Układ jezdny
Najlepsze w tym samochodzie :) w połączeniu z oponami 18" 245mm trzyma w zakrętach, daje dużą pewność w prowadzeniu samochodu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na duże gabaryty samochodu, sporej szerokości słupki i małą tylną szybę to rewelacja. Reflektory ksenonowe z AFL bajka, jeszcze nie jeździłem samochodem który tak dobrze oświetlałby drogę.
5,0
Ergonomia
Fotele pół skóra, prawie że kubełkowe, wygodne, podgrzewanie w zimie sprawdza się doskonale.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja czy w trybie auto czy manual działa sprawnie i jak ma grzać to grzeje, jak chłodzić to chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom przestrzeni. Wygodny samochód nawet dla koszykarza. Z tyłu dużo miejsca nad głową. Wygodne podłokietniki przód i tył z miejscami na napoje.
4,0
Wyciszenie
W samochodzie nie słychać że jedzie się dieslem. Lekkie pyrkanie na postoju. W czasie jazdy przyjemny dźwięk spod maski. Audio ok choć czasem z głośników dochodzi lekkie bzyczenie...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu do poprzedniego Fiata Punto 2 ogromne ;) ale patrząc na na koszty w Astrze czy Sceniku to już wielkiej różnicy nie ma. Np Hamulce ATE przód komplet 600 PLN dla 18" kół. Rozrząd i pompa wody 1500 w ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowe drogie...ale 3 latek do kupienia poniżej 50% wartości początkowej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest ich trochę. Odniosę się do mojego modelu... 1. Skrzypiący pedał sprzęgła 2. Ciężko wchodzący bieg 1 gdy zimno 3. Linki od skrzyni biegów wymagające konserwacji 4. Pocąca się rura od Intercoolera. 5. Twardniejący pedał hamulca przy upałach >+30 stopni.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak. Jeszcze nie przytrafiła się awaria, która uziemiłaby samochód na amen.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sports Tourer