Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Marcin, 12 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie FlexRide warte jest swojej ceny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Rocznik 2010 ma wadę mocowania silnika. Usunięta od 2011.
Układ elektryczny : Mikrowłącznik klapy bagażnika.
4,0
Całokształt
Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy. Spodziewam się, że OPEL usunie je w kolejnych rocznikach. Wtedy można to auto kupować!
Wrażenia
2,0
Silnik
Niecałe 2 lata użytkownia i 3 problemy z osprzętem silnika: stukający filtr powietrza (wada nie do usunięcia), kapiący olej z odmy turbo sprężarki (po wymianie nie kapie), hałasujący zawór turbiny (po wymianie cisza).
3,0
Skrzynia biegów
Plusem są krótkie przełożenia i krótki lewarek. Mój egzemplarz ma kłopoty od nowego z ciężko wchodzącymi piątym i szóstym biegiem.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony, ale fabryczne felgi 18\' Alu (w wersji Cosmo) to pomyłka na Polskie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu: nie ma auta, które miałoby lepsze światła (bixenon AFL), Do tyłu: z pilotem parkowania jest OK
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele - nie za miękkie. Zawieszenie flex przełączone na Tour przyjemnie się sprawdza w dłuższych podróżach (niestety po wyłączeniu samochodu wraca do ustawienia standard).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepło, zimno, kto jak chce. Klima z zapasem natychmiast wychładza wnętrze auta stojącego na słońcu. Podgrzewanie elektryczne nadmuchu na przednią szybę w dieslu zimą nieocenione (za dopłatą, ale warto!)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo OK. Z tyłu nie jest Vectra C kombi, ale jest OK.
4,0
Wyciszenie
Fabryczne opony hałasują bardziej od zimówek. Powyżej 110 km/h uciążliwie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 6,7L na 100 km diesla (50/50 trasa/miasto). Jakieś 0.3 więcej niż Vectra 1.9 150KM. Przy tej masie to bardzo przyzwoity wynik.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogie jak na tyle usterek.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jestem rozczarowany. Dużo dokuczliwych drobiazgów padło w pierwszym roku eksploatacji - wszystkie naprawione za darmo przez ASO.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 18 miesiącach i 36 tys. km. mam nową odmę i zawór Turbo.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Sports Tourer