Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

automaniak, 6 lat temu
Silnik 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013 - Oceń swoje auto
4,50
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Trzyma drogi jak przyklejone
4,0
Całokształt
Silnik, zawieszenie, wykończenie na 5 plus, 4 za ilość miejsca z tyłu. Nadwaga auta w porównaniu z konkurencją daje przewagę na szybko pokonywanych zakrętach. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie pływa jak konkurencja przy prędkości od 180 km/h wzwyż. Przy 230 km/h nie ma obawy o trzymanie na asfalcie, wszystko pod kontrolą. Natomiast minus za większe zużycie paliwa niż konkurencja. No ale prawie 200 KM swoje musi spalić. To moja 3 Insignia. Wcześniej po kilka miesięcy miałem 130 KM i 160 KM ale dopiero ta daje frajdę z jazdy :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry silnik, bardzo fajnie wkręca się na obroty a podwójne turbo ciągnie od dołu. Wg mnie głośniejszy niż np 2.0 HDI. Dlatego minus za hałas.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i bez zastrzeżeń. Tylko manualna skrzynia. Automat zamula i nie daje rady przy takiej mocy. Szkoda kupować automatu. Lepiej już inną markę.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Bardzo dobre trzymanie się drogi. Duże prędkości i zakręty idealnie stworzone dla Insigni. Waga auta powoduje że nie buja nim i nie przechyla się na łukach, przez to czuć pewność w prowadzeniu. Lepiej niż u konkurencji.
4,0
Karoseria
Tylko trochę za mało miejsca z tyłu ale ja i tak jeżdżę z przodu więc nie narzekam :)
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie bardzo dobrze. Parkowanie wspomagają czujniki z przodu i z tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi jak trzeba.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco a z tyłu wysokim pasażerom trochę brak miejsca na nogi. Żona i dziecko z tyłu nie narzekają. Dla mnie trochę za mało a mam 183 cm.
4,0
Wyciszenie
Zawieszenie ciche. Silnik trochę głośniejszy niż np 2.0 HDI
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalne koszty materiałów eksploatacyjnych.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie kupowałem nowej ale tańsza w zakupie niż VW Passat, Skoda Superb, Mazda 6 ale droższa niż Ford Mondeo, Citroen C5, Peugeot 508. Dla mnie ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
160 tys km i brak usterek, drobnych i większych. Czytałem kiedyś na jakimś forum że Insignie są problemowe. Wg mnie chyba takie po wypadku i źle naprawione.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sports Tourer